Reklama

Jacek Pogonowski: Z chińską pomocą na nowe rynki

O kulisach największego przejęcia w polskiej branży ochrony i planach europejskiej ekspansji nowego właściciela Zbigniewowi Lentowiczowi mówi prezes Konsalnet Holding Jacek Pogonowski.

Aktualizacja: 27.03.2017 09:15 Publikacja: 26.03.2017 19:33

Jacek Pogonowski: Z chińską pomocą na nowe rynki

Foto: Rzeczpospolita

Rz: Wiadomość, że korporacja China Security & Fire (CS&F) kupuje Konsalnet, spółkę numer dwa na polskim rynku ochrony, wywołała poruszenie w branży. Na posterunkach przy polskich jednostkach wojskowych zobaczymy strażników z Azji?

Jacek Pogonowski: Importu pracowników nie ma w bieżących ani strategicznych planach China Security & Fire. Po sfinalizowaniu transakcji i formalnym przejęciu, które nastąpi w tym roku latem, nasza firma pozostanie w obecnej strukturze, z tym samym zarządem, obsadą stanowisk kierowniczych i menedżerskich. Nawet swoich przedstawicieli do rady nadzorczej nowy właściciel będzie szukał wśród polskich specjalistów. A w sprawie ochrony baz militarnych mogę oświadczyć jedno: zarówno w negocjacjach z Chińczykami, jak i w bieżącej pracy spełnialiśmy wymagania armii i przestrzegaliśmy wszelkich proceduralnych standardów dotyczących wojskowych tajemnic.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Małgorzata Zaleska: NBP – kierunki zmian
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Śpiący gigant, który się nie budzi
Opinie Ekonomiczne
Grodziewicz, Bombczyński: Przepisy, które budzą emocje i generują ryzyka
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Halesiak: Strategiczne wizje i przemilczane kompromisy
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Opinie Ekonomiczne
Roguski: Przyszłość mieszkaniówki. Państwa-miasta i pułapka domów za 1 zł
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama