Reklama

Jak wiatrakiem schrzanić e-auta

Nasi prawodawcy z ulicy Wiejskiej dostali kolejną lekcję od zagranicznych partnerów. Twardą, oj, twardą. Znów przekonali się, że zasada „wolnoć Tomku w swoim domku" na arenie międzynarodowej się nie sprawdza. I nie mam wcale na myśli ostatniego zgrzytu dyplomatycznego z Izraelem.

Aktualizacja: 04.02.2018 20:29 Publikacja: 04.02.2018 20:18

Jak wiatrakiem schrzanić e-auta

Foto: 123RF

W cieniu tej sprawy przez media przemknęła ważna informacja. Koncern BMW nieoczekiwanie zrezygnował z inwestycji w infrastrukturę ładowania aut elektrycznych w Polsce. Tak, tych aut, których rozwój jest jednym z najambitniejszych planów naszego rządu. BMW wycofuje się mimo dobrze zapowiadających się rozmów. „Ale dlaczego?" – zdumieli się zapewne zaskoczeni reprezentanci suwerena. Odpowiem wam. Bo schrzaniliście sprawę. Wcale nie kwestię e-aut. Daliście ciała przy ustawie wiatrakowej. „Ale to zupełnie inna branża" – mogliby odpowiedzieć ustawodawcy. Owszem, inna. Ale, jak się okazuje, te same pieniądze.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Afera na sierpień
Opinie Ekonomiczne
Marcin Zieliński: Ukryte pułapki nowego budżetu UE dla Polski
Opinie Ekonomiczne
Przemysław Tychmanowicz: Likwidacji podatku Belki nie ma, ale też jest OKI
Opinie Ekonomiczne
Polska wciąż importuje rosyjskie węglowodory
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Szkodliwe skutki pseudoafery z KPO
Reklama
Reklama