Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 07.11.2018 20:00 Publikacja: 07.11.2018 20:00
Foto: materiały prasowe
Rz: Jeszcze nie było takiego wysypu topowych tytułów na rynku gier komputerowych jak w ostatnich miesiącach. Przynoszą one ogromne zyski. Przyczyniają się do nich dodatkowo podsuwane graczom do kupienia akcesoria, nagrody, karty itp. Ale ludzka skłonność do uczestnictwa w grach bywa dziś wykorzystywana także w innych dziedzinach.
Rafał Towalski: Tak się dzieje w obszarach, które podlegają tzw. grywalizacji. Chodzi o kształtowanie naszych zachowań na zasadach gier w sytuacjach, które grami nie są. Grywalizacja stosowana jest w różnych sferach: w edukacji – po to, by np. studenci osiągali pożądane wyniki, na rynku pracy.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Bez międzypartyjnego konsensu politycznego, obejmującego rozpisany na 2-3 kadencje plan redukcji wydatków i podw...
Nie ma wątpliwości, że w ciągu najbliższych lat dług publiczny Polski przekroczy dozwolony poziom 60 procent PKB.
W ubiegłym roku byliśmy jeszcze na końcówce „hype’u”: media, biznes, eksperci i futurolodzy byli pewni, że jeste...
Kawa na giełdach światowych cały czas drożeje. Końca tego rajdu w górę nie widać. Polacy odczuwają go szczególni...
Infrastruktura transportowa, cyfrowa i energetyczna tworzy dziś fundament trwałej i odpornej gospodarki, która p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas