Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.11.2018 20:00 Publikacja: 07.11.2018 20:00
Foto: materiały prasowe
Rz: Jeszcze nie było takiego wysypu topowych tytułów na rynku gier komputerowych jak w ostatnich miesiącach. Przynoszą one ogromne zyski. Przyczyniają się do nich dodatkowo podsuwane graczom do kupienia akcesoria, nagrody, karty itp. Ale ludzka skłonność do uczestnictwa w grach bywa dziś wykorzystywana także w innych dziedzinach.
Rafał Towalski: Tak się dzieje w obszarach, które podlegają tzw. grywalizacji. Chodzi o kształtowanie naszych zachowań na zasadach gier w sytuacjach, które grami nie są. Grywalizacja stosowana jest w różnych sferach: w edukacji – po to, by np. studenci osiągali pożądane wyniki, na rynku pracy.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Coraz większe upały nie tylko dewastują środowisko i trwale zmieniają klimat. Nie tylko nasilają procesy migracy...
Ostatnie działania rządu na rzecz przemysłu stalowego nie są dalekosiężną odpowiedzią na problemy sektora. To żo...
Politycy – od prezydenta elekta Karola Nawrockiego po rządzącą KO – ściemniają, obiecując Polakom większą kwotę...
Podniecony swoimi sukcesami Władimir Władimirowicz Putin postanowił iść w ślady Władimira Iljicza, który przewid...
Chcemy rozmawiać o tym, co się w gospodarce udało, ale też, co poszło nie tak, gdzie system zawiódł, jakie refor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas