Rz: Jakie są plany Biedronki na 2011 r.? Wiemy, że na inwestycje wyda 1,5 mld zł.
Tomasz Suchański:
Konsekwentny rozwój sieci jest dla nas priorytetem. W tym roku chcielibyśmy co najmniej utrzymać dynamikę rozwoju z ostatnich lat. W zeszłym roku uruchomiliśmy prawie 200 nowych placówek, zamykając rok liczbą blisko 1650 sklepów. Nasze ambicje związane z rozwojem sieci to 3 tysiące sklepów w 2015 roku.
Na rynku nominacja dyrektora finansowego na szefa firmy odczytana została jako zapowiedź gruntownych zmian.
Żartobliwie mógłbym zaapelować, żeby nie wyciągać pochopnych wniosków. Faktycznie wcześniej byłem dyrektorem finansowym, ale ta decyzja nie była podyktowana chęcią zmiany profilu firmy na bardziej „finansowy". Jeronimo Martins mocno stawia na zróżnicowane doświadczenie pracowników. Ja nie jestem wyjątkiem. Zanim objąłem funkcję dyrektora finansowego, byłem dyrektorem operacyjnym i zarządzałem jednym z regionów. Ostatnie trzy lata ściśle współpracowałem z Pedrem Pereirą da Silvą (poprzedni dyrektor generalny spółki – red.), który nadzorować będzie funkcjonowanie Jeronimo Martins w Polsce jako country manager. Mogę zapewnić, że zmiana na stanowisku dyrektora generalnego będzie się wiązać z kontynuacją przyjętej strategii, a nie rewolucją. Najważniejsza zmiana to mianowanie pierwszego polskiego menedżera na stanowisko dyrektora generalnego.