Reklama

Mamy propozycje dla spółek technologicznych

Start-upów w historii KGHM jeszcze nie było, to będzie dla nas nowe doświadczenie – mówi dyrektor naczelny ds. strategii i innowacji KGHM Polska Miedź Rafał Pawełczak.

Publikacja: 03.11.2016 20:19

Mamy propozycje dla spółek technologicznych

Foto: Rzeczpospolita

Rz: Dlaczego w start-upy angażuje się KGHM – wielki koncern, który ma w swojej grupie kapitałowej wiele podmiotów będących jej zapleczem naukowym?

Rafał Pawełczak: Jako spółka, która stawia na zrównoważony rozwój, poszukujemy nowych rozwiązań z wykorzystaniem różnych ścieżek strategicznych. Cel ten można osiągnąć, realizując trzy ścieżki strategiczne: efektywność (wydajniejsze wykorzystanie zasobów), spójność (opracowywanie nowych, zrównoważonych ekologicznie produktów), wystarczalność (działalność w sposób etycznie odpowiedzialny, zgodny z zasadą sprawiedliwości). Z tego względu innowacje są obszarem o szczególnym znaczeniu i wysokim priorytecie dla KGHM Polska Miedź SA. Nową wiedzę i rozwiązania pozyskujemy najczęściej przez realizację projektów badawczo-rozwojowych oraz inwestycji rozwojowych, jak również poprzez stymulowanie świata nauki w kierunku opracowywania technologii związanych z naszą działalnością. Niektóre z nich moglibyśmy w przyszłości zaimplementować w naszym ciągu technologicznym.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Ptak-Iglewska: Biznes celowo gra z kaucjami
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Grawitacji nie ma!
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Zbrojenia? Konkurencja, głupcze
Opinie Ekonomiczne
Henryk Zimakowski: Kiedy LOT odzyska samofinansowanie?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Gospodarka, głupcze. Dwa lata od wyborów z 15 października
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama