Reklama
Rozwiń
Reklama

Mamy propozycje dla spółek technologicznych

Start-upów w historii KGHM jeszcze nie było, to będzie dla nas nowe doświadczenie – mówi dyrektor naczelny ds. strategii i innowacji KGHM Polska Miedź Rafał Pawełczak.

Publikacja: 03.11.2016 20:19

Mamy propozycje dla spółek technologicznych

Foto: Rzeczpospolita

Rz: Dlaczego w start-upy angażuje się KGHM – wielki koncern, który ma w swojej grupie kapitałowej wiele podmiotów będących jej zapleczem naukowym?

Rafał Pawełczak: Jako spółka, która stawia na zrównoważony rozwój, poszukujemy nowych rozwiązań z wykorzystaniem różnych ścieżek strategicznych. Cel ten można osiągnąć, realizując trzy ścieżki strategiczne: efektywność (wydajniejsze wykorzystanie zasobów), spójność (opracowywanie nowych, zrównoważonych ekologicznie produktów), wystarczalność (działalność w sposób etycznie odpowiedzialny, zgodny z zasadą sprawiedliwości). Z tego względu innowacje są obszarem o szczególnym znaczeniu i wysokim priorytecie dla KGHM Polska Miedź SA. Nową wiedzę i rozwiązania pozyskujemy najczęściej przez realizację projektów badawczo-rozwojowych oraz inwestycji rozwojowych, jak również poprzez stymulowanie świata nauki w kierunku opracowywania technologii związanych z naszą działalnością. Niektóre z nich moglibyśmy w przyszłości zaimplementować w naszym ciągu technologicznym.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama