Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 15.03.2017 20:09 Publikacja: 15.03.2017 19:29
Piotr Mazurkiewicz
Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek
Jestem daleki od twierdzenia, że zagrożone powinny się czuć francuskie marki, Dior czy Chanel, ponieważ ich renoma jest budowana od dekad, a kosmetyki są tylko częścią tych modowych imperiów, wydających miliardy na promocję. Polskie firmy są jednak w stanie skutecznie zawalczyć o swoją pozycję. Inglot już dawno postawił na otwieranie własnych salonów w najlepszych lokalizacjach. Jak zauważa nawet konkurencja, bije na głowę rywali szerokością oferty.
Dr Irena Eris po latach rozwijania eksportu otwiera własne stoiska, także w ekskluzywnym otoczeniu. Dla innych szansą na zyski jest produkcja pod markami sieci handlowych. Wizerunku na tym nie zbudują, ale to pierwszy krok do budowy kosmetycznych imperiów.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Nasze lotnictwo zestrzeliło rosyjskie drony za pomocą rakiet, które były od nich wielokrotnie bardziej kosztowne...
W pilotażu skróconego czasu pracy najciekawsze są trzy kwestie: jakie pomysły zaproponują pracodawcy, z jakich b...
Wtargnięcie rosyjskich dronów może okazać się przełomem dla Władysława Kosiniaka-Kamysza.
Historia uczy nas, że systemy centralnego planowania są nieskuteczne. Jak pokazuje przykład Węgier, to samo doty...
Wydarzenie uświetnią wystąpienia autorytetów w dziedzinie ekonomii: prof. Daniego Rodrika z Harvard University o...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas