Francuska odpowiedź na Shein. To ma być alternatywa dla „szybkiej mody ” z Chin

Shein, Temu i inne marki z segmentu „szybkiej mody” rozwijają się szybciej niż świadomość konsumentów o szkodliwości tanich produktów dla środowiska. Kolejne firmy starają się rzucić wyzwanie chińskim potentatom. Do tej stawki dołączyła marka z Francji, która zaczyna coraz mocniej rozpychać się w Europie. Co o niej wiadomo?

Publikacja: 27.02.2024 15:02

Wiele marek stara się naśladować model, który obrał chiński Shein, by powtórzyć jego sukces rynkowy.

Wiele marek stara się naśladować model, który obrał chiński Shein, by powtórzyć jego sukces rynkowy.

Foto: Yuki Iwamura; 2023 Bloomberg Finance LP

Założony w 2008 roku chiński sklep internetowy Shein, będący gigantem szybkiej mody, błyskawicznie zyskał popularność i stał się jednym z najważniejszych graczy na światowych rynkach. Drogą Shein podąża inny chiński gigant, Temu. Dobrze radzi sobie również brytyjski Primark. 

Kolejne firmy chcą iść tym samym tropem. Do tego grona dołącza Naumy, francuska marka odzieżowa. Co wiadomo o nowym graczu, który coraz mocniej rozpycha się na europejskim rynku?

Pozostało 89% artykułu

Dostęp do artykułu wymaga aktywnej subskrypcji!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Moda
Słynna brytyjska marka w tarapatach. Przegrała z modą na „cichy luksus”?
Moda
Victoria’s Secret wraca z pokazami „aniołków”. Koniec kryzysu słynnej marki?
Moda
Drżeli przed nimi giganci. Słynna marka trafi na sprzedaż? Koniec dobrej passy
Moda
Kraj, który się uzależnił od fast fashion. Kupują 2 razy więcej niż średnia w UE
Moda
Najbogatszy człowiek świata sprzedaje słynny dom mody? Stał się za mało luksusowy
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?