Reklama
Rozwiń
Reklama

Prezes „Financial Timesa" za dużo zarabia

Grupa dziennikarzy „Financial Timesa" zakwestionowała zarobki prezesa Johna Riddinga, który w 2017 r. dostał 2,6 mln funtów (2,9 mln euro) i zażądała zwrotu części tych pieniędzy

Aktualizacja: 04.08.2018 13:09 Publikacja: 04.08.2018 12:48

Prezes „Financial Timesa" za dużo zarabia

Foto: 123RF

Steve Bird z kierownictwa krajowego związku zawodowego dziennikarzy w tym dzienniku rozesłał maila do redaktorów i dziennikarzy FT na całym świecie, stwierdzającego, że wynagrodzenie Riddinga było absurdalnie wysokie i powinien zwrócić jego część, aby pomóc zarabiającym mniej.

Według danych finansowych samego dziennika opublikowanych 27 lipca, Ridding jest najlepiej opłacanym pracownikiem w 2017 r. otrzymał podwyżkę o 510 tys. funtów,. bo wydawcy udało się zwiększyć o 10 proc. do 714 tys. liczbę subskrybentów na wersję elektroniczną gazety, zarobił więc 2,55 mln funtów. Podwyżka o 25 proc. była niezależna od potwierdzenia jego zarobków w 2016 r., które skorygowano o 367 tys. funtów, co dało 2,04 mln funtów.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama