Aktualizacja: 19.09.2018 15:25 Publikacja: 19.09.2018 12:41
Foto: materiały prasowe
Facebook ma znowu problemy z opcjami targetowania dostępnymi na jego platformie reklamowej. Tym razem chodzi o oferty pracy, jakie zamieszczają na popularnym portalu społecznościowym pracodawcy. Facebook stworzył narzędzia, dzięki którym firmy mogą szczegółowo określić odbiorcę docelowego danego ogłoszenia. Wśród nich znalazła się opcja wybory płci – pracodawca mógł więc sam zdecydować, że jego ofertę zobaczą wyłącznie mężczyźni bądź kobiety.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas