Dyrektor marketingu Reserved krytykowana za słowa o „czasach, kiedy kobieta była kobietą”

Na Reserved spadła ostatnio ostra krytyka w związku z kontrowersyjną wypowiedzią dyrektor marketingu, Moniki Kapłan. Promując nową kampanię firmy, szefowa zachęcała klientki, by wróciły do „starych, dobrych czasów Marilyn Monroe”, kiedy „kobieta była kobietą, nosiła spódniczki, miała biust i talię”.

Aktualizacja: 10.09.2018 20:31 Publikacja: 10.09.2018 19:39

Dyrektor marketingu Reserved krytykowana za słowa o „czasach, kiedy kobieta była kobietą”

Foto: Reserved - Facebook.com

ala

Na początku września ruszyła najnowsza kampania marketingowa Reserved promująca tegoroczną kolekcję jesienno-zimową. W reklamach biorą udział dwie gwiazdy - polska aktorka Joanna Kulig oraz francuska modelka Jeanne Damas. Kampania przebiega pod hasłem „I can boogie” i inspirowana jest modą zachodnią w latach 60-70. Latach, w których kobiecość pojmowana była inaczej niż dziś - jak przypomina dyrektor marketingu Reserved, Monika Kapłan.

Czytaj także: Oblężenie pierwszego sklepu Reserved w Izraelu

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes
Brytyjski koncern Jaguar nie planuje produkcji samochodów w USA
Biznes
Tysiące dronów Macierewicza wreszcie dolecą. MON kupuje Warmate’y
Biznes
Sankcje na Rosję uzgodnione. Kolejne setki miliardów dla USA
Biznes
W branży drzewnej ubywa drewna, przybywa długów. Oto główny powód