Reklama

Dyrektor marketingu Reserved krytykowana za słowa o „czasach, kiedy kobieta była kobietą”

Na Reserved spadła ostatnio ostra krytyka w związku z kontrowersyjną wypowiedzią dyrektor marketingu, Moniki Kapłan. Promując nową kampanię firmy, szefowa zachęcała klientki, by wróciły do „starych, dobrych czasów Marilyn Monroe”, kiedy „kobieta była kobietą, nosiła spódniczki, miała biust i talię”.

Aktualizacja: 10.09.2018 20:31 Publikacja: 10.09.2018 19:39

Dyrektor marketingu Reserved krytykowana za słowa o „czasach, kiedy kobieta była kobietą”

Foto: Reserved - Facebook.com

ala

Na początku września ruszyła najnowsza kampania marketingowa Reserved promująca tegoroczną kolekcję jesienno-zimową. W reklamach biorą udział dwie gwiazdy - polska aktorka Joanna Kulig oraz francuska modelka Jeanne Damas. Kampania przebiega pod hasłem „I can boogie” i inspirowana jest modą zachodnią w latach 60-70. Latach, w których kobiecość pojmowana była inaczej niż dziś - jak przypomina dyrektor marketingu Reserved, Monika Kapłan.

Czytaj także: Oblężenie pierwszego sklepu Reserved w Izraelu

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Banki a klimat, TikTok i polsko-ukraińska umowa dronowa
Biznes
Biotechnologiczne spółki z szansą na wzrosty
Biznes
Rząd zamawia druk Poradnika Bezpieczeństwa. Ile za to zapłacimy i kiedy do nas dotrze?
Biznes
Trump w Londynie, 4 mld na cybertarczę i zapowiedź głębokich reform w Niemczech
Biznes
Rosyjskie ambicje kosmiczne. Konkurent Starlinka w fazie testów?
Reklama
Reklama