Łączna sprzedaż trzynastu największych tygodników opinii ukazujących się na polskim rynku w styczniu sięgnęła 129,2 tys. egz. przy 116,3 tys. egz. rok wcześniej. Bez dwóch nowych na rynku tytułów: „Sieci" i „Do Rzeczy" byłaby jednak niższa niż rok wcześniej (wynosiłaby 104,4 tys. egz.) – wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem.
Najwyższą sprzedaż miał tradycyjnie publikujący przedruki z polskiej prasy „Tygodnik Angora": 336 tys. egz. (spadek o 9,1 proc.). Kolejne były: „Gość Niedzielny" z wynikiem 144,5 tys. egz. (minimalny wzrost o 0,1 proc.), „Newsweek Polska": 133,9 tys. egz. (wzrost rok do roku o 13,4 proc.) i „Wprost" z wynikiem 132,5 tys. egz. (wzrost o 8,2 proc.).
Za nimi uplasowały się nowy „Tygodnik do Rzeczy", który w styczniu sprzedawał średnio 127,5 tys. egz., „Polityka" z wynikiem 120,1 tys. egz. (spadek o 5 proc.), nowy magazyn „Sieci": 120 tys. egz., „Gazeta Polska": 72,9 tys. egz. (wzrost o 13,2 proc.), „Uważam Rze": 29,9 tys. egz. (spadek o 77 proc.), „Przekrój": 23,3 tys. egz. (spadek o 22,9 proc.), „Przegląd": 19,4 tys. egz. (spadek o 4,8 proc.), „Tygodnik Powszechny": 18,8 tys. egz. (spadek o 15,7 proc.) oraz publikujące przedruki z prasy zagranicznej „Forum" z wynikiem 12,9 tys. egz. (spadek o 15,4 proc.).