Najnowszy raport Nielsen Media „All Screens Video Landscape”, który obrazuje oglądalność treści wideo nie tylko na telewizorach, ale także smartfonach, tabletach i komputerach osobistych, pokazuje, że polski widz nadal najchętniej wybiera treści największych tradycyjnych nadawców telewizyjnych.
Na szczyt rankingu w sierpniu wskoczył Polsat. Drugie miejsce należy do Telewizji Polskiej. Trzecie do Warner Bros Discovery – właściciela TVN. Na czwartym miejscu za tymi grupami jest już Google, właściciel YouTube. Z kolei Netflix – choć jest liderem serwisów streamingowych w Polsce – plasuje się na ostatnim miejscu.
Czytaj więcej
Znane użytkownikom platform streamingowych i abonentom płatnej telewizji funkcje schodzą pod strz...
Szefowa Nielsena w Polsce: streaming i telewizja równocześnie konkurują oraz uzupełniają
– W naszych danych widzimy, że widzowie swobodnie nawigują pomiędzy treściami linearnymi oraz na żądanie – zależnie od potrzeby. Widzowie telewizyjni są również użytkownikami mediów społecznościowych i innych platform streamingowych oraz na odwrót – mówi Lucyna Koba, szefowa Nielsena w Polsce.