Reklama

Satelitarna telewizja do lamusa? Tak radzą sobie największe platformy w Polsce

Płatna telewizja w Polsce to rynek, na którym trudno już o zwyżki liczby abonentów i przychodów. Dotyczy to szczególnie usług w technologii satelitarnej, a to z niej korzystają dwaj najwięksi dostawcy usługi: Cyfrowy Polsat i Canal+ Polska. Jak sobie radzą?

Publikacja: 10.07.2024 04:30

Siedziba Canal+

Siedziba Canal+

Foto: Fotorzepa, Magdalena Starowieyska

W ciągu trzech lat (2021–2023) z satelitarnych talerzy płatnej telewizji zrezygnowało w Polsce ponad 450 tys. użytkowników – wynika z naszych szacunków na podstawie danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

Ubywa satelitarnych talerzy

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
II edycja Kongresu Mazowieckich Mediów Lokalnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Media
Wolność prasy zagrożona? Pentagon zmienia politykę, dziennikarze protestują
Media
Duży atak hakerski na użytkowników platformy Discord. Mogły wyciec dane 70 tys. osób
Media
Analityk dołożył swoje 10 groszy do Cyfrowego Polsatu. Kurs mocno w górę
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
„Rzeczpospolita” rozwija PRO.RP.PL. Rusza nowa sekcja „Podatki”
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama