Satelitarna telewizja do lamusa? Tak radzą sobie największe platformy w Polsce

Płatna telewizja w Polsce to rynek, na którym trudno już o zwyżki liczby abonentów i przychodów. Dotyczy to szczególnie usług w technologii satelitarnej, a to z niej korzystają dwaj najwięksi dostawcy usługi: Cyfrowy Polsat i Canal+ Polska. Jak sobie radzą?

Publikacja: 10.07.2024 04:30

Siedziba Canal+

Siedziba Canal+

Foto: Fotorzepa, Magdalena Starowieyska

W ciągu trzech lat (2021–2023) z satelitarnych talerzy płatnej telewizji zrezygnowało w Polsce ponad 450 tys. użytkowników – wynika z naszych szacunków na podstawie danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

Ubywa satelitarnych talerzy

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Media
„Rzeczpospolita” liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce
Media
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Media
Radio Zet: Daniel Obajtek chciał kupić „Rzeczpospolitą”. Nie kupił, ale wydał setki tysięcy złotych
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne