Satelitarna telewizja do lamusa? Tak radzą sobie największe platformy w Polsce

Płatna telewizja w Polsce to rynek, na którym trudno już o zwyżki liczby abonentów i przychodów. Dotyczy to szczególnie usług w technologii satelitarnej, a to z niej korzystają dwaj najwięksi dostawcy usługi: Cyfrowy Polsat i Canal+ Polska. Jak sobie radzą?

Publikacja: 10.07.2024 04:30

Siedziba Canal+

Siedziba Canal+

Foto: Fotorzepa, Magdalena Starowieyska

W ciągu trzech lat (2021–2023) z satelitarnych talerzy płatnej telewizji zrezygnowało w Polsce ponad 450 tys. użytkowników – wynika z naszych szacunków na podstawie danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

Ubywa satelitarnych talerzy

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji
Media
Właściciel TVN dzieli się na dwie części. Co z polską telewizją?
Media
„Życie Warszawy” powraca! Nowy serwis informacyjny dla mieszkańców stolicy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Media
Dzieci w szponach reklamy. Zobacz, co warto wiedzieć