Aktualizacja: 19.08.2015 13:51 Publikacja: 19.08.2015 13:51
Foto: Bloomberg
Właściciele e-sklepów często zadają sobie pytanie, co sprawiłoby, żeby internauci częściej robili zakupy online. Badania pokazują, że 71 proc. ankietowanych (użytkowników komputerów) na pierwszym miejscu stawia koszty dostawy. Większość respondentów wskazała też na niższe ceny towaru niż w sklepach tradycyjnych i zniżkę dla osób kupujących przez Internet.
– Wysokie koszty dostawy to jeden z najczęściej wymienianych czynników, który zniechęca internatów do robienia zakupów online. Sklepy, które obniżają koszty transportu towaru, a tym samym stosują korzystną politykę dostaw, są chętniej i częściej odwiedzane przez e-konsumentów – komentuje Karolina Karaś z firmy Gemius. Jak podkreśla, niektóre e-sklepy ukrywają koszty dostawy w cenie produktu.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas