Reklama

Cleo: Muzyka w Polsce jest smutna i nostalgiczna

To będzie gra zupełnych przeciwieństw. Jest to bardzo trudne logistycznie z uwagi na samą procedurę wydania, ale również trudne do spięcia koncertowo – mówi serwisowi rp.pl Joanna Cleo Klepko, która wyda jednocześnie dwie płyty z muzyką różnych gatunków muzycznych.

Aktualizacja: 18.07.2019 15:51 Publikacja: 18.07.2019 15:44

Cleo: Muzyka w Polsce jest smutna i nostalgiczna

Foto: materiały prasowe

„Kiedy ludzie mówią Ci, że nie możesz czegoś zrobić, tak jakby chcesz spróbować… prawda?” – mówiła Margaret Chase Smith. Jak słowa byłej senator Stanów Zjednoczonych odnoszą się do dwóch projektów, nad którymi pani pracuje?

Faktycznie Republikanie lubią próbować tego czego nie można (śmiech)! U mnie góruje polska zasada: „Ja nie zrobię? - no to patrz” (śmiech). Tak poważnie, to do dwóch projektów zmusiło mnie moje wewnętrzne rozdarcie pomiędzy rozbieżnymi muzycznymi klimatami. Zdaję sobie sprawę z tego, że wydanie dwóch materiałów naraz to po pierwsze czasochłonne, po drugie bardzo kosztowne, a po trzecie najzwyczajniej w świecie nieopłacalne z biznesowego punktu widzenia. Wszystkie te argumenty wrzucam jednak do kosza kiedy buzują we mnie nieokiełznane muzyczne uczucia.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Jubileuszowa gala wręczenia nagród Koryfeusz Muzyki Polskiej 2025
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Kultura
Wizerunek to potęga: pantofelki kochanki Edwarda VIII na Zamku Królewskim
Kultura
Czytanie ma tylko dobre strony
Kultura
Popkulturowa kariera „Stańczyka", czyli od muralu w Paryżu do okładki płyty Lady Gaga
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Kultura
Polski projekt z nagrodą DesignEuropa Awards 2025
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama