Reklama

Włosy Lewandowskich w kryptoreklamie

Czy oznaczenie artykułu w prasie jako "materiały partnera" jest wystarczające, by odbiorcy nie mieli wątpliwości, że jest to przekaz reklamowy? Na to pytanie odpowiedział Zespół Orzekający Komisji Etyki Reklamy po rozpatrzeniu skargi na publikację o szamponie Head&Shoulders z wykorzystaniem wizerunku Anny i Roberta Lewandowskich.

Aktualizacja: 23.09.2018 11:06 Publikacja: 23.09.2018 10:30

Włosy Lewandowskich w kryptoreklamie

Foto: Adobe Stock

dgk

Komisja rozpatrywała skargę osoby, której nie podobała się publikacja na portalu Plotek.pl. Jej zdaniem była to reklama produktów Head & Shoulders, ale oznaczona w taki sposób, że  wprowadzała odbiorców w błąd, sugerując, że publikacja jest artykułem prasowym.

- Zamiast określeń "artykuł sponsorowany", "reklama", używane jest wyłącznie określenie "materiały partnera" - napisał skarżący do Komisji Etyki Reklamy.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Sądy i trybunały
Plan ministra Żurka na reaktywację KRS. Konstytucjonalista: nielegalne działanie
Nieruchomości
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok ws. zasiedzenia służebności przesyłu
Sądy i trybunały
Przewodnicząca KRS: Sędzia Ulman nie znalazł czasu, by osobiście pojawić się w KRS
Prawo w Polsce
Karol Nawrocki chce zmienić ustrój. Są nieoficjalne informacje o nowej konstytucji
Matura i egzamin ósmoklasisty
CKE podała terminy egzaminów w 2026 roku. Zmieni się też harmonogram ferii
Reklama
Reklama