Reklama
Rozwiń

Włosy Lewandowskich w kryptoreklamie

Czy oznaczenie artykułu w prasie jako "materiały partnera" jest wystarczające, by odbiorcy nie mieli wątpliwości, że jest to przekaz reklamowy? Na to pytanie odpowiedział Zespół Orzekający Komisji Etyki Reklamy po rozpatrzeniu skargi na publikację o szamponie Head&Shoulders z wykorzystaniem wizerunku Anny i Roberta Lewandowskich.

Aktualizacja: 23.09.2018 11:06 Publikacja: 23.09.2018 10:30

Włosy Lewandowskich w kryptoreklamie

Foto: Adobe Stock

dgk

Komisja rozpatrywała skargę osoby, której nie podobała się publikacja na portalu Plotek.pl. Jej zdaniem była to reklama produktów Head & Shoulders, ale oznaczona w taki sposób, że  wprowadzała odbiorców w błąd, sugerując, że publikacja jest artykułem prasowym.

- Zamiast określeń "artykuł sponsorowany", "reklama", używane jest wyłącznie określenie "materiały partnera" - napisał skarżący do Komisji Etyki Reklamy.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sądzie i w urzędzie
Nowa funkcja w mObywatelu. Przyda się na starość
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Edukacja i wychowanie
Jakie są najlepsze uczelnie w Polsce? Opublikowano ranking Perspektywy 2025
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców