Aktualizacja: 10.06.2015 12:44 Publikacja: 10.06.2015 12:44
Foto: 123RF
Nadawca zdaniem KRRiT naruszył § 11 ust. 2 rozporządzenia w sprawie sposobu prowadzenia działalności reklamowej i telesprzedaży oraz § 5 ust. 2 rozporządzenia w sprawie sposobu sponsorowania - poprzez niewywiązanie się z obowiązku prowadzenia zgodnie z zasadami określonymi w ww. rozporządzeniach ewidencji reklam i audycji sponsorowanych.
W ramach wykonywanych obowiązków kontrolnych Rada zwróciła się do spółki Hobby o nadesłanie nagrań poemisyjnych. Przekazaną ewidencję audycji poddano analizie. Okazała się niekompletna. Ponownie udostępniona audycja nie spełniła kryteriów określonych w rozporządzeniu. Nieprawidłowa reakcja koncesjonariusza na wezwanie do uzupełnień skutkowała wszczęciem postępowania administracyjnego ws. nałożenia kary pieniężnej.
Sąd Najwyższy opublikował komunikat w sprawie ponownego przeliczenia głosów w drugiej turze wyborów prezydenckic...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Obradujący w Bydgoszczy Krajowy Zjazd Adwokatury nie przyjął uchwały przedstawicieli izby warszawskiej. Miała on...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Po 10 latach postępowania grupowego z udziałem poszkodowanych lokatami Amber Gold, sąd apelacyjny wyda wyrok w t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas