Reklama
Rozwiń

Radio Hobby ukarane za niekompletną ewidencje reklam

W związku z niewywiązaniem się z obowiązku przestrzegania zasad prowadzenia ewidencji reklam i audycji sponsorowanych Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, 27 maja 2015 r. nałożył na spółkę Hobby z siedzibą w Legionowie, nadawcę programu Radio Hobby karę w wysokości 1 000 zł.

Publikacja: 10.06.2015 12:44

Radio Hobby ukarane za niekompletną ewidencje reklam

Foto: 123RF

Nadawca zdaniem KRRiT naruszył § 11 ust. 2 rozporządzenia w sprawie sposobu prowadzenia działalności reklamowej i telesprzedaży oraz § 5 ust. 2 rozporządzenia w sprawie sposobu sponsorowania - poprzez niewywiązanie się z obowiązku prowadzenia zgodnie z zasadami określonymi w ww. rozporządzeniach ewidencji reklam i audycji sponsorowanych.

W ramach wykonywanych obowiązków kontrolnych Rada zwróciła się do spółki Hobby o nadesłanie nagrań poemisyjnych. Przekazaną ewidencję audycji poddano analizie. Okazała się niekompletna. Ponownie udostępniona audycja nie spełniła kryteriów określonych w rozporządzeniu. Nieprawidłowa reakcja koncesjonariusza na wezwanie do uzupełnień skutkowała wszczęciem postępowania administracyjnego ws. nałożenia kary pieniężnej.

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Prawo w Polsce
Są kolejne wyniki ponownego przeliczenia głosów. Zyskuje Karol Nawrocki
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Zawody prawnicze
Nie będzie umowy o pracę dla adwokatów. Ostra dyskusja na Krajowym Zjeździe
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców
Konsumenci
Nabici w Amber Gold: wiadomo, kiedy zapadnie wyrok