Reklama piekarnika Electrolux wprowadzała w błąd klientów RTV EURO AGD

Według Komisji Etyki Reklamy promocja piekarnika Electrolux oferowanego w sklepie RTV EURO AGD wprowadza klientów w błąd.

Publikacja: 21.06.2015 14:22

Reklama piekarnika Electrolux wprowadzała w błąd klientów RTV EURO AGD

Foto: 123RF

Tak uznał skład orzekający komisji, który zajął się skarga konsumenta skarżącego się na internetową reklamę (uchwała nr ZO 52/15).

W opinii skarżącego reklama produktu znacząco odbiega od rzeczywistości. Konsument zauważa, że zakupiony produkt nie spełnia kryteriów prezentowanych w reklamie tj. nie posiada kolorowego wyświetlacza dotykowego. Klient sklepu złożył reklamację. Reklama w ocenie skarżącego celowo wprowadza w błąd poprzez treść przekazu, która zawiera odmienne informacje o rzeczywistych funkcjach sprzętu.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Prawo dla Ciebie
Kiedy policja może zaglądać do telefonu obywatela? Trzeba skończyć z oględzinami
Praca, Emerytury i renty
Nowe terminy wypłat 800 plus w maju 2025. Zmiany w harmonogramie
Matura i egzamin ósmoklasisty
Matura i egzamin ósmoklasisty 2025 z "Rzeczpospolitą" i WSiP
Aplikacje i egzaminy
Egzaminy prawnicze 2025 - znamy większość wyników. Zdający nie zawiedli
Prawo w Polsce
Od 1 maja rusza nowy program bezpłatnych badań. Jak z niego skorzystać?
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku