Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.06.2015 14:22 Publikacja: 21.06.2015 14:22
Foto: 123RF
Tak uznał skład orzekający komisji, który zajął się skarga konsumenta skarżącego się na internetową reklamę (uchwała nr ZO 52/15).
W opinii skarżącego reklama produktu znacząco odbiega od rzeczywistości. Konsument zauważa, że zakupiony produkt nie spełnia kryteriów prezentowanych w reklamie tj. nie posiada kolorowego wyświetlacza dotykowego. Klient sklepu złożył reklamację. Reklama w ocenie skarżącego celowo wprowadza w błąd poprzez treść przekazu, która zawiera odmienne informacje o rzeczywistych funkcjach sprzętu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prokuratura skierowała do sądu akt oskarżenia przeciwko jednemu z najbardziej znanych prawników w Polsce, prof....
Były prezes stowarzyszenia Marsz Niepodległości Robert Bąkiewicz nie będzie musiał odbyć kary prac społecznych z...
Zasiłek opiekuńczy, przyznawany zazwyczaj na opiekę nad chorym dzieckiem, przysługuje także w przypadku innego c...
We wtorek 15 lipca wojewódzkie fundusze ochrony środowiska i gospodarki wodnej (WFOŚiGW) wznawiają nabór wnioskó...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Po raz pierwszy w historii Rady Dialogu Społecznego strona pracowników i strona pracodawców przyjęły jednomyślni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas