KER: Reklama Rutinoscorbinu w Google nie wprowadza odbiorców w błąd

Reklama Rutinoscorbinu nie wprowadza odbiorców w błąd co do właściwości produktu.

Publikacja: 12.06.2016 15:30

KER: Reklama Rutinoscorbinu w Google nie wprowadza odbiorców w błąd

Foto: Bloomberg

Tak uznała Komisja Etyki Reklamy w uchwale z 5 kwietnia br.

Przedmiotem skargi była reklama internetowa produktu leczniczego o nazwie Rutinoscorbin firmy GlaxoSmithKline Consumer Healthcare Sp. z o. o. - pod hasłem "Ból stawów: Rutinoscorbin. Pierwszy preparat na polskim rynku, który łączy witaminę C i rutynę!"

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Praca, Emerytury i renty
Opiekujesz się chorym rodzicem? Sprawdź, kiedy przysługuje zasiłek opiekuńczy
W sądzie i w urzędzie
Czy poświadczony notarialnie odpis wystarczy do wpisu w księdze? Wyrok trzech sędziów SN
Sądy i trybunały
Nieoczekiwana zmiana szefa Izby Sądu Najwyższego
Prawo karne
Czy Braun dopuścił się „kłamstwa oświęcimskiego"? Prawnicy nie mają wątpliwości
Podatki
Rodzic może stracić ulgi w PIT, jeśli dziecko za dużo zarobi
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama