Reklama

Konsumenci nie lubią zmian

Jednym z powodów, dla których klienci nie chcą zmieniać usługodawcy jest obawa przed utratą informacji związanych z usługą. Wkrótce się to zmieni.

Aktualizacja: 12.03.2017 10:07 Publikacja: 11.03.2017 13:16

Konsumenci nie lubią zmian

Foto: 123RF

Specjaliści od sprzedaży wiedzą, że przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka. Raz „złapany" klient często korzysta z danej usługi zarówno z wygody, ale też bojąc się stracić na zmianie dostawcy. W przypadku zakupów spożywczych w supermarketach online, wielu klientów używa co tydzień stałej, zapisanej przez sklep listy zakupów, którą tylko modyfikują. Teoretycznie nie ma przeszkód, żeby zmienić sklep na tańszy albo taki, który ma lepsze warunki dostawy.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Spadki i darowizny
Czy spadek po rodzicach zawsze dzieli się po równo? Jak dziedziczy rodzeństwo?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Sądy i trybunały
Sędzia kupił wódkę na stacji benzynowej, wypił i odjechał. SN wydał wyrok
Sądy i trybunały
Byli sędziowie i prokuratorzy bez immunitetów. Ważna uchwała Sądu Najwyższego
Sądy i trybunały
Prezes Izby Kontroli SN: spełnienie żądań ministra Żurka oznacza chaos
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Sądy i trybunały
Resort Waldemara Żurka chce przywrócić przepisy sprzed rządów PiS
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama