Reklama
Rozwiń

Konsumenci nie lubią zmian

Jednym z powodów, dla których klienci nie chcą zmieniać usługodawcy jest obawa przed utratą informacji związanych z usługą. Wkrótce się to zmieni.

Aktualizacja: 12.03.2017 10:07 Publikacja: 11.03.2017 13:16

Konsumenci nie lubią zmian

Foto: 123RF

Specjaliści od sprzedaży wiedzą, że przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka. Raz „złapany" klient często korzysta z danej usługi zarówno z wygody, ale też bojąc się stracić na zmianie dostawcy. W przypadku zakupów spożywczych w supermarketach online, wielu klientów używa co tydzień stałej, zapisanej przez sklep listy zakupów, którą tylko modyfikują. Teoretycznie nie ma przeszkód, żeby zmienić sklep na tańszy albo taki, który ma lepsze warunki dostawy.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sądzie i w urzędzie
Nowa funkcja w mObywatelu. Przyda się na starość
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Edukacja i wychowanie
Jakie są najlepsze uczelnie w Polsce? Opublikowano ranking Perspektywy 2025
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców