Reklama

Konsumenci nie lubią zmian

Jednym z powodów, dla których klienci nie chcą zmieniać usługodawcy jest obawa przed utratą informacji związanych z usługą. Wkrótce się to zmieni.

Aktualizacja: 12.03.2017 10:07 Publikacja: 11.03.2017 13:16

Konsumenci nie lubią zmian

Foto: 123RF

Specjaliści od sprzedaży wiedzą, że przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka. Raz „złapany" klient często korzysta z danej usługi zarówno z wygody, ale też bojąc się stracić na zmianie dostawcy. W przypadku zakupów spożywczych w supermarketach online, wielu klientów używa co tydzień stałej, zapisanej przez sklep listy zakupów, którą tylko modyfikują. Teoretycznie nie ma przeszkód, żeby zmienić sklep na tańszy albo taki, który ma lepsze warunki dostawy.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Sądy i trybunały
Plan ministra Żurka na reaktywację KRS. Konstytucjonalista: nielegalne działanie
Prawo w Polsce
Czy można zagrodzić jezioro? Wody Polskie wyjaśniają
Prawo dla Ciebie
Zamieszanie z hybrydowym manicure. Klienci zestresowani. Eksperci wyjaśniają
Spadki i darowizny
Kiedy dokładnie należy otworzyć testament i kto powinien to zrobić?
Prawo w Polsce
Dwa projekty ustaw u prezydenta Karola Nawrockiego. Chodzi o płacenie gotówką
Reklama
Reklama