Reklama
Rozwiń
Reklama

Czy zmiany w prawie telekomunikacyjnym powstrzymają spam

Zgody na wysyłanie wiadomości reklamowych wyrażone w przeszłości zachowają swoją ważność.

Aktualizacja: 24.12.2014 20:27 Publikacja: 23.12.2014 19:15

Czy zmiany w prawie telekomunikacyjnym powstrzymają spam

Foto: www.sxc.hu

Znowelizowany art. 172 prawa telekomunikacyjnego wchodzi w życie 25 grudnia wraz z ustawą o prawach konsumenta. Miał ograniczyć zalew niechcianych wiadomości w sieci. Może się to okazać trudne.

– Z perspektywy przedsiębiorców to kolejne ograniczenie działalności marketingowej. W wypadku konsumentów zmiana będzie niewielka, bo zgody z przeszłości zachowają swoją ważność – twierdzi Paweł Litwiński z Instytutu Allerhanda. Jak dodaje, nowe zgody będą nadal wyrażane, a do oświadczeń o przetwarzanych danych osobowych dodana zostanie kolejna klauzula „drobnym druczkiem".

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Nieruchomości
Budowa domów i mieszkań na nowych zasadach. Co się zmieni w 2026 roku?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Sądy i trybunały
RPO nie zostawia suchej nitki na projekcie resortu Waldemara Żurka
Prawo dla Ciebie
Sąd: wlewy z witaminy C i kurkuminy to nie jest żadne leczenie
Nieruchomości
Mieszkańcy zapłacą od kilograma śmieci. Jest nowy projekt rządu
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Dane osobowe
Sąd: szpital zapłaci słoną karę za kamery ukryte w zegarach
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama