Reklama
Rozwiń
Reklama

Promocyjny zawrót głowy. Sklepy ostro walczą o klientów

Już przed pandemią co trzeci produkt był sprzedawany w promocji. Teraz ich skala jest jeszcze większa.

Aktualizacja: 16.07.2020 16:10 Publikacja: 16.07.2020 15:56

Promocyjny zawrót głowy. Sklepy ostro walczą o klientów

Foto: Fotorzepa, Piotr Guzik

Dla Polaków promocje to jeden z podstawowych kryteriów wyboru sklepu na zakupy. Gazetki promocyjne wcale nie tracą na znaczeniu, choć coraz więcej przechodzi na wersje elektroniczne. Pandemia spowodowała, że zainteresowanie promocjami jeszcze wzrosło, co jest efektem obaw konsumentów choćby o swoje zatrudnienie czy ryzyko redukcji wynagrodzenia.

Firmy handlowe na ten trend reagują i organizują coraz więcej promocji, co nasila walkę konkurencyjną. Duże sieci są w stanie mocniej redukować ceny i organizować więcej promocji niż pojedyncze sklepy.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama