Reklama
Rozwiń

Promocyjny zawrót głowy. Sklepy ostro walczą o klientów

Już przed pandemią co trzeci produkt był sprzedawany w promocji. Teraz ich skala jest jeszcze większa.

Aktualizacja: 16.07.2020 16:10 Publikacja: 16.07.2020 15:56

Promocyjny zawrót głowy. Sklepy ostro walczą o klientów

Foto: Fotorzepa, Piotr Guzik

Dla Polaków promocje to jeden z podstawowych kryteriów wyboru sklepu na zakupy. Gazetki promocyjne wcale nie tracą na znaczeniu, choć coraz więcej przechodzi na wersje elektroniczne. Pandemia spowodowała, że zainteresowanie promocjami jeszcze wzrosło, co jest efektem obaw konsumentów choćby o swoje zatrudnienie czy ryzyko redukcji wynagrodzenia.

Firmy handlowe na ten trend reagują i organizują coraz więcej promocji, co nasila walkę konkurencyjną. Duże sieci są w stanie mocniej redukować ceny i organizować więcej promocji niż pojedyncze sklepy.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę
Handel
Ostatnie chwile na wynegocjowanie pokoju w wojnie celnej Donalda Trumpa z Europą
Handel
Mrożonki kupujemy nie tylko w czasie upałów. Lody nie są jedynym hitem
Handel
Cła Trumpa mogą uderzyć w hossę na giełdzie w Tokio