Reklama
Rozwiń
Reklama

Hugo Boss zarobił miliony w Rosji. Sklepy były otwarte nawet po wybuchu wojny

Niemiecki producent odzieży i akcesoriów, Hugo Boss, zrewidował swój model biznesowy w Rosji i teraz planuje sprzedać aktywa i ponownie skoncentrować się na działalności hurtowej w kraju – informuje rosyjska agencja Interfax.

Publikacja: 16.08.2023 09:46

Sklep Hugo Boss w luksusowym moskiewskim domu towarowym Cum

Sklep Hugo Boss w luksusowym moskiewskim domu towarowym Cum

Foto: Bloomberg

Firma sklasyfikowała wszystkie aktywa i pasywa w Rosji jako przeznaczone do sprzedaży. Już trwają negocjacje w sprawie sprzedaży – poinformował rosyjski dziennik „Kommersant”. Biuro prasowe prasowa Hugo Boss potwierdziło, że obecnie firma „dokonuje przeglądu struktury biznesowej w Rosji i szuka rozwiązania pasującego do modelu biznesowego koncernu”.

Hugo Boss tymczasowo zamknął swoje sklepy w Rosji od 9 marca 2022 r., zawieszając wszystkie operacje detaliczne i sprzedaż internetową. W 2021 roku Rosja i Ukraina odpowiadały za około 3 procent przychodów niemieckiej firmy odzieżowej.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama