Reklama

Ogromne spadki odwiedzalności centrów handlowych w Polsce to już przeszłość

Niedawno handlowcy alarmowali o ogromnych spadkach frekwencji w centrach handlowych, które twierdzą jednak iż ruch w galeriach odbudował się.

Publikacja: 05.05.2022 15:32

Ogromne spadki odwiedzalności centrów handlowych w Polsce to już przeszłość

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Jak podaje Polska Rada centrów Handlowych (PRCH) w marcu 2022 r. odwiedzalność centrów handlowych mierzona liczbą klientów na 1 mkw. powierzchni najmu wyniosła 99,7 proc. poziomu z marca 2019 r. Z kolei obroty w centrach handlowych w lutym 2022 r. były już tylko o 5 proc. niższe w stosunku do lutego 2019 r.

Pod koniec kwietnia branżowa organizacja handlowców ZPPHiU podała, że w marcu 2022 r. w porównaniu do 2019 r. liczba klientów spadła o 49 proc. ZPPHiU monitoruje odwiedzalność w centrach handlowych na terenie całego kraju, korzystając z raportów Proxi.cloud i danych pozyskanych od firm członkowskich.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Trump zerwał rozmowy handlowe z Kanadą. Oburzyła go „oszukańcza reklama”
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Handel
Beata Javorcik: Chińskie wyzwanie dla Europy Środkowo-Wschodniej
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Handel
Rewolucja okularów AI. Ray-Ban Meta winduje wartość EssilorLuxottica o 20 mld dolarów
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
PiS straszy Mercosurem. Ale gdy rządził, to go popierał
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama