Czarny Piątek ma być jak potężny dopalacz dla firm i sklepów

Listopad upłynie pod hasłem promocji z okazji Black Friday – nawet jeśli często to tylko reklama, a nie realne obniżki.

Publikacja: 01.11.2021 21:00

Czarny Piątek ma być dopalaczem dla handlu

Czarny Piątek ma być dopalaczem dla handlu

Foto: Bloomberg

W USA Black Friday, jako piątek po Święcie Dziękczynienia, uważany jest za symboliczny start bożonarodzeniowego sezonu zakupowego. W Polsce wygląda na to, że jest już podobnie – co jest dla sklepów korzystne. Pozwala to na odsunięcie szczytu zakupów na koniec listopada, co oznacza, iż przez cały grudzień nadal będą one uzupełniane.

Wczesny rozbieg

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Handel
Cła Trumpa uderzą w polskich producentów alkoholi
Handel
Węgierskie starcie z supermarketami. Bo rząd nie radzi sobie z inflacją
Handel
Tesla postanowiła się bronić. Alarmuje, że cła są dla niej niekorzystne
Handel
200-procentowe cła Trumpa na wino z Europy wykończą amerykańskie firmy
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Handel
Duża sieć handlowa pomoże rozróżnić produkty z USA. Klienci masowo je bojkotują
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń