Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 31.08.2021 21:10 Publikacja: 31.08.2021 21:00
Foto: Adobe Stock
Z danych GfK Consumer Insights Engine, cyfrowego narzędzia do badania ścieżek zakupowych konsumentów, wynika, że ponad 60 proc. zakupów nadal odbywało się w sklepach stacjonarnych, ale udział internetu szybko rośnie: w przypadku niektórych sektorów już co drugi sprzęt kupowany jest online. Udział ten najwyższy jest dla tabletów, ale również laptopy i drukarki w ponad 40 proc. sprzedają się już w sieci.
W tej liczbie ok. 6 proc. zakupów to model click & collect, czyli zakup online, ale towar klient odbiera sam w sklepie.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
82 proc. Polaków zanim wybierze się na zakupy, nawet do stacjonarnego sklepu, sprawdza informacje o poszukiwanyc...
Chiny nie przejęły się groźbami Donalda Trumpa wprowadzenia nowych, wysokich ceł i odwołania planowanego spotkan...
Prezydentowi ChRL Xi Jinpingowi bardzo zależy na tym, by uzyskać od Donalda Trumpa deklarację dotyczącą sprzeciw...
Prezydent USA Donald Trump podpisał umowę z brytyjsko-szwedzkim koncernem farmaceutycznym AstraZeneca, zgodnie z...
Konflikt między USA a Chinami znów się zaostrza. Donald Trump zagroził w piątek „masowym” podniesieniem ceł na t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas