Droga polskich firm na Expo w Osace

Podobnie jak w przypadku Wystawy Światowej w Dubaju również zbliżające się Expo w japońskiej Osace budzi niemałe zainteresowanie polskich przedsiębiorstw.

Publikacja: 13.01.2024 22:24

Do Expo w Osace pozostało już nieco ponad rok.

Do Expo w Osace pozostało już nieco ponad rok.

Foto: slyellow

Ponad 300 przedsiębiorców i przedstawicieli instytucji wspierających rodzimy biznes wzięło udział w seminarium inaugurującym cykl szkoleniowy „Szansa na rozwój Twojego biznesu w Japonii - Expo 2025 Osaka, Kansai” zorganizowany przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu (PAIH), która to odpowiada za obecność Polski na Expo w Kraju Kwitnącej Wiśni.

- Wysoka frekwencja na tym pierwszym, inaugurującym seminarium - ponad 300 uczestników stacjonarnych i online, świadczy o tym, że nasze działania są potrzebne, znajdują odbiorców, a polscy przedsiębiorcy są gotowi na ekspansję zagraniczną, w tym na rynek japoński. Ważne jest także, że polscy przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że ekspansja na rynki zagraniczne wymaga odpowiedniego przygotowania, zwłaszcza jeśli chodzi o wymagający rynek japoński – mówi Eliza Klonowska-Siwak, zastępca komisarza generalnego Sekcji Polskiej na Expo 2025 Osaka, Kansai.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Eksport
Ekspansja zagraniczna kluczem do dalszego rozwoju Polski
Eksport
Azjatycki boom turystyczny szansą dla polskich firm
Eksport
Jak dobrze zaplanować wizytę biznesową w Chinach?
Eksport
Polsko–Japońskie Forum Eksportowe 2025 szansą na mocniejsze więzy gospodarcze
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Eksport
PAIH z nową strategią i nowym biurem regionalnym w Bydgoszczy