Wojna o wilka i zająca
Twórcy słynnych radzieckich kreskówek walczą o miliony dolarów za prawa autorskie sprzedane bez ich zgody
Wydawcy znaleźli nową niszę
Duzi wydawcy szukają pieniędzy na rynku magazynów konsumenckich. Śladem Edipresse na ich wydawanie w naszym kraju zdecydował się Axel Springer
Złote bębny za reklamę tuszu
Polskie agencje reklamowe i PR przywiozą sześć statuetek z festiwalu reklamy w słoweńskim Portorożu. Złotą – jako jedyna – wywalczyła agencja Leo Burnett.
Polskie agencje nagrodzone
Projekty Leo Burnett, McCann Erickson i Change Integrated zostały docenione podczas 16. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Golden Drum w Portorożu
Mamy szansę na złote bębny
Polskie agencje reklamowe są na tzw. krótkich listach do nagród na 16. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Golden Drum w Portorożu
TVP chce wybrać operatora z wolnej ręki
Na dzisiejszym spotkaniu nadawców i UKE w sprawie cyfryzowania telewizji naziemnej TVP zapowiedziała, że rozważa wybór operatora pierwszego multipleksu z t...
Wyprzedaż Kolportera
Kilkanaście firm rozmawia o zakupie sieci salonów prasowych Kolportera. Wśród zainteresowanych jest konkurencyjna spółka Ruch