Google zgarnia krocie z reklam

Gigant rynku internetowego odnotował największy kwartalny zysk w swojej historii. Zdaniem koncernu rynek reklamy w Internecie wychodzi z recesji

W sieci najchętniej oglądamy sport

Widzowie internetowej telewizji najchętniej oglądają sport, rozrywkę i seriale. Poświęcają na to średnio już pół godziny dziennie

Nadchodzi dobry rok dla reklamy internetowej

Reklamy w wyszukiwarkach będą w 2010 r. najszybciej rozwijającym się segmentem internetowej reklamy w Europie

W kinie mniej kina, więcej rozrywki

Największe sieci kinowe w kraju przekształcają się w centra rozrywki. Ich niewielki konkurent - konsorcjum Kino5D.pl - postawiło na krótkie seanse z efekta...

Ostatni moment na kupno Windows XP

To ostatnie chwile na kupno kultowej i najpopularniejszej wersji „okien”. Już za tydzień premiera najnowszego Windows 7

Na rynku telewizyjnym sieci kablowe przegrywają z platformami satelitarnymi

Liczba abonentów platform cyfrowych wzrosła w ciągu ostatnich 20 miesięcy o 1,6 mln. W tym samym czasie sieci kablowe zyskały ich 200 – 300 tys.

“Rz” radzi: kabel czy platforma

Przeczytaj nasz poradniki. Może ułatwi Ci to wybór najkorzystniejszej oferty

Jesień wyjątkowo niskich cen

Ruszyły jesienne promocje platform cyfrowych. To najlepsza okazja do zmiany dostawcy telewizji. Zdaniem ekspertów w ciągu dwóch – trzech lat platformom moż...

Agencja Bloomberga kupi prestiżowy tygodnik „BusinessWeek”

Nowojorskie wydawnictwo McGraw-Hill zawarło ze spółką Bloomberg wstępną umowę w sprawie sprzedaży jej tygodnika oraz portalu internetowego „BusinessWeek”

Resorty przygotowały plan cyfryzacji

Mamy plan wdrażania telewizji cyfrowej w Polsce. Dziś Ministerstwo Infrastruktury opublikowało go na stronach internetowych wraz z założeniami do ustawy o...

Wojna o wilka i zająca

Twórcy słynnych radzieckich kreskówek walczą o miliony dolarów za prawa autorskie sprzedane bez ich zgody

Broadband w co piątym domu na ziemi

Na koniec 2009 r. jedna piąta gospodarstw domowych na świecie będzie miała stacjonarny dostęp do szerokopasmowego internetu

Wydawcy znaleźli nową niszę

Duzi wydawcy szukają pieniędzy na rynku magazynów konsumenckich. Śladem Edipresse na ich wydawanie w naszym kraju zdecydował się Axel Springer

Złote bębny za reklamę tuszu

Polskie agencje reklamowe i PR przywiozą sześć statuetek z festiwalu reklamy w słoweńskim Portorożu. Złotą – jako jedyna – wywalczyła agencja Leo Burnett.

Polskie agencje nagrodzone

Projekty Leo Burnett, McCann Erickson i Change Integrated zostały docenione podczas 16. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Golden Drum w Portorożu

Murdoch na wojnie z Internetem

Portale muszą płacić za wykorzystanie newsów z prasy – zapowiadają szefowie News Corp. i Associated Press

TVP rozważa wybór operatora z wolnej ręki

TVP zapowiedziała to na piątkowym spotkaniu w sprawie cyfryzowania telewizji naziemnej. Mogłoby to przyspieszyć uruchomienie usługi

Mamy szansę na złote bębny

Polskie agencje reklamowe są na tzw. krótkich listach do nagród na 16. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Golden Drum w Portorożu

TVP chce wybrać operatora z wolnej ręki

Na dzisiejszym spotkaniu nadawców i UKE w sprawie cyfryzowania telewizji naziemnej TVP zapowiedziała, że rozważa wybór operatora pierwszego multipleksu z t...

Wyprzedaż Kolportera

Kilkanaście firm rozmawia o zakupie sieci salonów prasowych Kolportera. Wśród zainteresowanych jest konkurencyjna spółka Ruch