Cyfrowy Polsat poszerza ofertę usług

Firma wprowadziła usługę dostępu do Internetu

Publikacja: 02.02.2010 03:39

W pakiecie z telewizją za transfer 1,2 GB danych miesięcznie abonent satelitarnej platformy zapłaci 30 zł, a za 2,2 GB – 50 zł. Dla porównania, za transfer 2 GB w Blue-connect (PTC) i iPlusie (Pol-komtel) płaci się 49 zł, w Orange Free (grupa TP) – 39,5 zł. Oferty te różnią się prędkością przesyłu danych, choć minimalna to 2 Mb/s.

– Taka oferta świadczy o tym, że spółka dba o marże – komentuje Paweł Puchalski, analityk DM BZ WBK.

Abonent Cyfrowego Polsatu zawierający umowę na warunkach promocji: „Z telewizją Internet za 1 zł miesięcznie”, musi się zobowiązać, że będzie utrzymywał jeden z siedmiu pakietów telewizyjnych, terminowo uiszczał opłaty i nie może obniżyć wybranego pakietu danych.

Dominik Libicki, prezes platformy, potwierdził wczoraj w TVN CNBC politykę spółki, zakładającą wypłatę 33 – 66 proc. zysku netto w formie dywidendy. W ubiegłym roku sięgała nawet 75 proc. zysku z 2008 roku.

W II kwartale spółka chce wprowadzić abonament na trzy usługi: telewizję, Internet i telefonię, a pod koniec roku telefon stacjonarny.

[wyimek]983 mln zł wyniosły przychody grupy Cyfrowego Polsatu po III kw. 2009 r.[/wyimek]

W pakiecie z telewizją za transfer 1,2 GB danych miesięcznie abonent satelitarnej platformy zapłaci 30 zł, a za 2,2 GB – 50 zł. Dla porównania, za transfer 2 GB w Blue-connect (PTC) i iPlusie (Pol-komtel) płaci się 49 zł, w Orange Free (grupa TP) – 39,5 zł. Oferty te różnią się prędkością przesyłu danych, choć minimalna to 2 Mb/s.

– Taka oferta świadczy o tym, że spółka dba o marże – komentuje Paweł Puchalski, analityk DM BZ WBK.

Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie