Słuchalność radiowej Trójki wciąż spada. Najniższy wynik w historii

W okresie od września do listopada najgorszy wynik w historii badań słuchalności odnotowała Trójka, której udział słuchania spadł do 1,6 proc. – wynika z r...

Hongkong: Milioner Jimmy Lai skazany za udział w czuwaniu w rocznicę wydarzeń na Tiananmen

Potentat medialny z Hongkongu, Jimmy Lai, wraz z dwoma innymi prominentnymi aktywistami, został uznany za winnego udziału w czuwaniu z okazji rocznicy masa...

Grupa medialno-społecznościowa Trumpa pozyskała miliard dolarów od inwestorów

Startup mediów społecznościowych Donalda Trumpa poinformował, że pozyskał 1 miliard dolarów na nowe inwestycje w ramach starań o wejście na giełdę. Nie uja...

Gry na telefon rosną w siłę. Szansa dla polskich producentów

Produkcje na urządzenia mobilne zyskują coraz większą popularność. Są też postrzegane jako nowy obszar mediów społecznościowych.

Disneyem będzie rządzić kobieta. Pierwsza w 98-letniej historii koncernu

Susan Arnold, która jest członkiem zarządu Disneya od 14 lat, pod koniec tego roku zastąpi prezesa Boba Igera.

Kim jest partner Gremi

Pluralis, nowy inwestor w Gremi Media, wzmocni siłę grupy, zapewni dostęp do branżowej wiedzy i umożliwi relacje z partnerskimi mediami na świecie.

Dziennikarz „Rz” Michał Duszczyk nagrodzony za publikacje o ochronie własności intelektualnej

Dziennikarz „Rzeczpospolitej” Michał Duszczyk zajął drugie miejsce w IX edycji konkursu na informację medialną o tematyce ochrony własności intelektualnej,...

Grzegorz Hajdarowicz: Warto być częścią silnej grupy

O decyzji inwestycyjnej, nowym inwestorze i przyszłości grupy medialnej – dla Rzeczpospolitej mówi Grzegorz Hajdarowicz – główny inwestor i Przewodniczący...

Gremi Media ma nowego inwestora. „Będziemy bardziej otwarci na świat”

KCI S.A. i Pluralis B.V., strategiczny inwestor medialny z siedzibą w Amsterdamie, inwestujący w europejskie firmy sektora wysokiej jakości informacji, ogł...

Netflix pod lupą rosyjskich śledczych – „Gejowska propaganda”

Szefowa komisji ds. ochrony rodzin oskarża Netflix o naruszanie rosyjskich przepisów zakazujących propagowania LGBT.

Reklama
Reklama

Grand Theft Auto edycja Covid. Gracze mogą zaszczepić swoje postacie

W Brazylii Pfizer rozpoczął akcję popularyzacji szczepionek w kultowej grze GTA.

Kiciński: CD Projekt chce przejmować, ale sam nie jest na sprzedaż

„Cyberpunk" to najbardziej skomplikowany projekt w naszej 27-letniej historii. Ta premiera wiele nas nauczyła. Dała nam kopa i zmotywowała do zmian – mówi...

Firmy chcą budować domowe centra rozrywki

Mariaże kapitałowe grup medialnych, telekomów i firm od gier komputerowych to przyszłość – przewidują specjaliści i analitycy.

Mikołaj odkrywa miłość w reklamie norweskiej poczty. Homofobom się nie spodoba

Posten Norge w swojej świątecznej kampanii reklamowej opowiedziała piękną historię miłosną. I uczciła pół wieku prawa Norwegów do kochania kogo chcą.

Nowe rozdanie sportowych emocji. TVN przejął skoki narciarskie

Discovery może zaliczyć weekend do udanych. Skoki narciarskie w TVN oglądało w sobotę prawie 2,8 mln osób. To niejedyna zmiana na rynku praw transmisji spo...

Dassault nie zamierza sprzedawać „Le Figaro”

Grupa Dassault zaprzeczyła stanowczo informacji portalu Mediapart, że nosi się z zamiarem sprzedania dziennika „Le Figaro”, gdy francuski magnat mediowy Vi...

TVN chce zyskać młodzież

Niemal całkowita wyłączność na transmisje Pucharu Świata w skokach narciarskich to dla TVN szansa, a dla TVP – strata.

Google i AFP podpisały „pionierską” umowę. „Kulminacja długiej walki”

Google i francuska agencja prasowa AFP podpisały pięcioletnią umowę, na mocy której największa na świecie wyszukiwarka internetowa będzie płacić za treści...

Gremi Media stawia na współdzielenie się wiedzą. Trzy dostępy do rp.pl w ramach jednej prenumeraty na 2022 r.

„Rzeczpospolita” oraz Gazeta Giełdy i Inwestorów „Parkiet” zaprezentowały najnowszą ofertę prenumeraty na kolejny rok. W ramach jednej prenumeraty dostęp d...

Nieprzerwany wzrost sprzedaży i wskaźnika EBITDA wydawcy „Rzeczpospolitej”

Przychody netto ze sprzedaży wyższe o ponad 5 proc., a skorygowana EBITDA o prawie 7 proc., tak grupa kapitałowa Gremi Media SA zakończyła III kwartał 2021...

Reklama
Reklama