Reklama

Właściciel TVN buduje ofertę reklamową serwisów streamingowych. Przejmuje VOD.pl

Zaczyna się wojna serwisów streamingowych o budżety reklamowe. Warner Bros. Discovery, właściciel HBO Max i Playera chce być największym graczem w Polsce na tym rynku.

Publikacja: 14.02.2023 15:08

Właściciel TVN buduje ofertę reklamową serwisów streamingowych. Przejmuje VOD.pl

Foto: Bloomberg/Lukasz Sokol

Kontrolowana przez amerykański koncern Warner Bros. Discovery (WBD) grupa TVN poinformowała dziś, że uruchomiła nową wersję serwisu VOD.pl. To o tyle zaskakujące, że ta witryna należała w przeszłości do Grupy Onet, kontrolowanej przez Ringier Axel Springer Polska. Wygląda na to, że TVN odkupiła serwis. To ona go teraz prowadzi. Jak podano WBD w Polsce łączy teraz z Onetem partnerstwo.

VOD.pl od dziś serwuje filmy, takie jak popularne kinowe komedie romantyczne i seriale, wyprodukowane w Polsce przede wszystkim przez Grupę TVN. Jednak zgodnie z zapowiedzią mają się na niej pojawiać treści także innych właścicieli. Na start Grupy Kino Polska TV (należy do Grupy Canal+), Paramount Global, czy Red Bull TV.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama