Właściciel TVN buduje ofertę reklamową serwisów streamingowych. Przejmuje VOD.pl

Zaczyna się wojna serwisów streamingowych o budżety reklamowe. Warner Bros. Discovery, właściciel HBO Max i Playera chce być największym graczem w Polsce na tym rynku.

Publikacja: 14.02.2023 15:08

Właściciel TVN buduje ofertę reklamową serwisów streamingowych. Przejmuje VOD.pl

Foto: Bloomberg/Lukasz Sokol

Kontrolowana przez amerykański koncern Warner Bros. Discovery (WBD) grupa TVN poinformowała dziś, że uruchomiła nową wersję serwisu VOD.pl. To o tyle zaskakujące, że ta witryna należała w przeszłości do Grupy Onet, kontrolowanej przez Ringier Axel Springer Polska. Wygląda na to, że TVN odkupiła serwis. To ona go teraz prowadzi. Jak podano WBD w Polsce łączy teraz z Onetem partnerstwo.

VOD.pl od dziś serwuje filmy, takie jak popularne kinowe komedie romantyczne i seriale, wyprodukowane w Polsce przede wszystkim przez Grupę TVN. Jednak zgodnie z zapowiedzią mają się na niej pojawiać treści także innych właścicieli. Na start Grupy Kino Polska TV (należy do Grupy Canal+), Paramount Global, czy Red Bull TV.

Pozostało 81% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
Maciej Miłosz dołącza do działu gospodarczo-biznesowego „Rzeczpospolitej”
Media
Subskrypcje „Rzeczpospolitej” dla studentów i pracowników Collegium Civitas
Media
Dystrybutorzy i producenci filmów w Polsce biją finansowe rekordy. Oto powód
Media
Netflix bije kwartalne prognozy i ostrzega. Wyjdzie silnie poza streaming?
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Media
Bruksela uznaje platformę porno za VLOP i… każe chronić nieletnich i ujawnić reklamy