Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.09.2025 07:04 Publikacja: 27.01.2023 14:19
Foto: Adobe Stock
Australijska Komisja ds. Konkurencji i Konsumentów (ACCC – Australian Competition and Consumer Commission) poinformowała, że zamierza przyjrzeć się ponad 100 influencerom w social mediach. Działania australijskiego odpowiednika UOKiK następują po doniesieniach konsumentów twierdzących, że influencerzy wprowadzają w błąd swoimi rekomendacjami i opiniami.
- Liczba ostrzeżeń odzwierciedla zaniepokojenie społeczności spowodowane stale rosnącą liczbą manipulacyjnych technik marketingowych w mediach społecznościowych, zaprojektowanych w celu wykorzystywania konsumentów lub wywierania na nich nacisku w celu zakupu towarów lub usług – poinformowała w cytowanym przez Reuters oświadczeniu przewodnicząca ACCC Gina Cass-Gottlieb.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Właściciel Rolling Stone, Billboard i Variety pozwał Google, oskarżając technologicznego giganta o to, że jego s...
Rodzina Ellisonów poszła na ustępstwa w sporze z prezydentem i dostała zgodę na dużą fuzję. Teraz ma chrapkę na...
Prezydent USA Donald Trump oświadczył w piątek, że ma już chętnych nabywców na TikToka i mógłby dalej przedłużyć...
W piątek 8 sierpnia zakończyło się trwające od 6 maja i kilka razy przedłużane nadzwyczajne walne zgromadzenie w...
Z okazji 81. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego redakcje dziennika „Rzeczpospolita” oraz serwisu zyciewars...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas