Reklama
Rozwiń
Reklama

Reklamodawcy nie wrócili na Twittera. Koncerny boją się platformy Muska

Ponad połowa z 1000 największych reklamodawców Twittera z września zeszłego roku w styczniu tego roku nie wydawała już żadnych pieniędzy na reklamę na platformie – wynika z danych firmy analitycznej Pathmatics. To dowód na to, jak duży jest faktycznie exodus reklamodawców z Twittera po przejęciu go przez Elona Muska – informuje CNN.

Publikacja: 11.02.2023 15:41

Reklamodawcy nie wrócili na Twittera. Koncerny boją się platformy Muska

Foto: Bloomberg

Około 625 z 1000 największych reklamodawców na Twitterze, w tym duże marki, takie jak Coca-Cola, Unilever, Jeep, Wells Fargo i Merck, wycofało swoje płatne reklamy od stycznia – wynika z analizy Pathmatics, opartej na danych zebranych do 25 stycznia. Wells Fargo powiedział, że „wstrzymał płatne reklamy na Twitterze”, ale nadal używa go jako kanału społecznościowego do interakcji z klientami. Większość firm jednak nie komentuje zawieszenia reklam na Twitterze.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama