Reklama

Netflix szuka czerwonej koperty

Największa platforma streamingowa ma za sobą trudny rok. W nowym obiecuje wzrost, ale już nie tak szybki jak kiedyś. Liczy na nowe źródła dochodu, np. reklamę. W branży rośnie konkurencja, a sytuacja gospodarcza wymusza walkę ceną.

Publikacja: 23.01.2023 03:00

Netflix szuka czerwonej koperty

Foto: Adobe Stock

Odejście z zarządu wieloletniego prezesa Reeda Hastingsa zwiastuje nowe otwarcie w Netfliksie. Jego menedżerowie przekonują, że streaming nadal będzie zdobywać rynki. Polska ma być jednym z bardziej obiecujących.

Zmiana u steru

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” udostępnia artykuły w wersji audio. Nowa funkcja w serwisie rp.pl
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Media
Media lokalne są nie do przecenienia
Patronat Rzeczpospolitej
II edycja Kongresu Mazowieckich Mediów Lokalnych
Media
Wolność prasy zagrożona? Pentagon zmienia politykę, dziennikarze protestują
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
Duży atak hakerski na użytkowników platformy Discord. Mogły wyciec dane 70 tys. osób
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama