Aktualizacja: 29.02.2016 20:40 Publikacja: 29.02.2016 20:40
Foto: ROL
- Co by państwo zrobili z 2 mld zł? Przejęlibyście Netię, czy może rozdali milion iPhone'ów za złotówkę? A może budowalibyście drugiego Titanica – pytał w poniedziałek podczas pierwszej publicznej prezentacji w roli prezesa Cyfrowego Polsatu Tobias Solorz, syn Zygmunta Solorza-Żaka.
To był jego sposób na wyjaśnienie, dlaczego grupa Cyfrowy Polsat ogłosiła, że nie interesuje jej pasmo 800 MHz po cenach z zakończonej w październiku ub.r. aukcji częstotliwości LTE (średnio blok 5MHz to koszt 1,72 mld zł). Tobias Solorz ocenił, że Grupę Cyfrowy Polsat stać jest, aby tych częstotliwości nie posiadać, ponieważ jak mówił, są przykłady rynków za granicą, gdzie operatorzy radzą sobie bez nich. Przyciskany do muru pytaniem, czy za trzy lata grupa nie wystąpi o przedłużenie rezerwacji bloku 800 MHz, które ma wchodząc w skład grupy od dziś Sferia (rezerwacja wygasa w 2018 r.) unikał odpowiedzi ostatecznej. – Trzy lata to bardzo długi termin – mówił.
Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach chcemy rozmawiać o jeszcze silniejszym partnerstwie po...
Właściwe techniki prowadzenia auta pozwalają zredukować zużycie paliwa nawet o 25%. Oprócz tego, co jest równie...
Dzięki dyrektywie Women on Boards już we wszystkich krajach zwiększy się różnorodność płci we władzach. Na tej z...
Dwa dni, 44 wystąpienia, panele i dyskusje oraz ponad 700 uczestników – tak wyglądał VII Krajowy Kongres Forów S...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Na tegorocznych rekordowych targach Agrotech wspólne stoisko „Wieści Rolniczych” i „Rzeczpospolitej” stało się o...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas