Reklama

Derpienski chce 50 mln zł od Danone za żart Nosowskiej. Jakie ma szanse?

Celebrytka Caroline Derpienski chce przeprosin oraz zadośćuczynienia w wysokości 50 milionów złotych od koncernu Danone za parodiującą ją reklamę produktów mlecznych z udziałem Katarzyny Nosowskiej. Modelka i influencerka twierdzi, że materiał narusza jej dobra osobiste.

Publikacja: 14.07.2023 08:28

Katarzyna Nosowska i Caroline Derpienski

Katarzyna Nosowska i Caroline Derpienski

Foto: Fotorzepa/Rafał Guz, YouTube/Pudelek

dgk

Chodzi o filmik, który ukazał się na początku lipca na instagramowym profilu Katarzyny Nosowskiej. Wokalistyka zespołu Hey wystąpiła w nim jako Kate Nosauski, celebrytka z Polski udzielająca wywiadu na temat swojej kariery w USA. W filmie nie pada nazwisko Caroline Derpienski, lecz internauci skojarzyli z nią postać graną przez Nosowską za sprawą ubioru, rozpuszczonych blond włosów, mocnego makijażu i biżuterii, a także sposobu mówienia.  W podobny sposób prawdziwa Caroline Derpienski, 22-letnia modelka polskiego pochodzenia (urodziła się w Stanach Zjednoczonych, ale jako dziecko mieszkała w Białegostoku), opowiadała dziennikarzom jednego z portali plotkarskich o swoich ekskluzywnych kreacjach i pełnym blichtru życiu za oceanem. 

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Prawo w Polsce
Koniec abonamentu RTV. Są założenia nowej ustawy medialnej
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Prawo karne
„Wielki Bu” chce azylu w Niemczech. Jego adwokat mówi o rozgrywkach politycznych
Dane osobowe
Chciał usunięcia danych z policyjnego rejestru, by dostać pracę. Wyrok NSA
Sądy i trybunały
Plan Waldemara Żurka. Czy do Krajowej Rady Sądownictwa trafią tzw. neosędziowie
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Nieruchomości
Kiedy można domagać się drogi koniecznej? Ważny wyrok Sądu Najwyższego
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama