Reklama

Dobro dzieci a emisja programów i reklam telewizyjnych z ich udziałem

- Samego faktu emisji programów telewizyjnych, materiałów prasowych, czy organizowania konkursów z udziałem dzieci nie należy wprost utożsamiać z łamaniem praw dziecka - pisze Rzecznik Praw Dziecka.

Aktualizacja: 02.10.2018 12:09 Publikacja: 02.10.2018 10:10

Dobro dzieci a emisja programów i reklam telewizyjnych z ich udziałem

Foto: AdobeStock

- Należy jednakże mieć na względzie konsekwencje tych działań, które mogą powodować destrukcyjną dla młodego człowieka krytykę, ośmieszenie, czy nawet poniżenie. Przeciwdziałanie zagrożeniom rozwoju dziecka, spowodowanym jego aktywnością w przestrzeni publicznej, powinno być optymalnie zabezpieczone – podkreśla Rzecznik Praw Dziecka Marek Michalak w wystąpieniu do Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego Piotra Glińskiego.

Czytaj także: Zatrudnienie dzieci w reklamie czy filmie nie na etat

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Praca, Emerytury i renty
Szef opublikował zdjęcie „chorej” pracownicy na weselu. Ekspert: „Nie zastanowił się”
Prawo rodzinne
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok dla konkubentów. Muszą się rozliczyć jak po rozwodzie
Podatki
Inspektor pracy zamieni samozatrudnienie na etat - co wtedy z PIT, VAT i ZUS?
Zawody prawnicze
Deregulowanie po kawałku, czyli zmiany w e-licytacjach komorniczych
Sądy i trybunały
Minister Waldemar Żurek nie posłuchał kolegiów. Są kolejne dymisje w sądach
Reklama
Reklama