Sprzedaż Biedronki w 2008 r. liczona w złotych wzrosła o 37,2 proc. Przychody portugalskiego właściciela polskiej sieci grupy Jeronimo Martins wzrosły o 28,7 proc. do 6,88 mld euro, co jest wynikiem nieco gorszym od prognoz analityków.
Sieć sklepów zarządzana przez koncern w Polsce i Portugalii powiększyła się o ponad 400 placówek, głównie w Polsce, także w wyniku przejęcia w tych krajach sieci sklepów Plus.
Znaczenie Biedronki stale rośnie, odpowiada już za 51,1 proc. wyniku centrali. Porównując ubiegłoroczną sprzedaż polskich sklepów, które działały także w 2007 r., ich wynik był o 20,1 proc. lepszy, co jest dynamiką nie do powtórzenia w branży handlowej w Polsce. To także znacznie lepiej, niż w przypadku portugalskich sieci należących do Jeronimo Martins. Biedronka zakończyła 2008 r. z liczbą 1359 sklepów.