Reklama

Pomorze coraz bardziej modne

Ponad 2,3 tys. sklepów mają najwięksi właściciele marek modowych z regionu. Na szczycie piramidy giganci – LPP, Esotiq & Henderson i Gino Rossi. Na celowniku zagranica, a w planach nowe hity.

Publikacja: 27.07.2015 20:58

Najdalej posunięte plany ekspansji ma gdański koncern LPP, największy polski gracz odzieżowy. Jego roczne przychody zbliżają się do poziomu 5 mld zł. W swoim portfolio ma aż pięć znanych marek: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Sprzedaje je w 1528 sklepach w Polsce, Niemczech i Europie Środkowo-Wschodniej.

– W kontekście ekspansji terytorialnej obecnie kluczowe są dla nas plany dotyczące dalszych otwarć w Europie Zachodniej – mówi „Rz" Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP. – Mamy siedem salonów Reserved w Niemczech, planujemy także otwarcia salonów wizerunkowych w kilku europejskich metropoliach. Duże znaczenie ma także ekspansja LPP na Bliskim Wschodzie, tegoroczne debiuty w Katarze, Kuwejcie i Egipcie miały dla nas znaczenie symboliczne, były to pierwsze salony LPP poza Europą. W najbliższych pięciu latach chcemy otworzyć ok. 30 sklepów w tym regionie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Banki a klimat, TikTok i polsko-ukraińska umowa dronowa
Biznes
Biotechnologiczne spółki z szansą na wzrosty
Biznes
Rząd zamawia druk Poradnika Bezpieczeństwa. Ile za to zapłacimy i kiedy do nas dotrze?
Biznes
Trump w Londynie, 4 mld na cybertarczę i zapowiedź głębokich reform w Niemczech
Biznes
Rosyjskie ambicje kosmiczne. Konkurent Starlinka w fazie testów?
Reklama
Reklama