Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.07.2015 20:58 Publikacja: 27.07.2015 20:58
Najdalej posunięte plany ekspansji ma gdański koncern LPP, największy polski gracz odzieżowy. Jego roczne przychody zbliżają się do poziomu 5 mld zł. W swoim portfolio ma aż pięć znanych marek: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Sprzedaje je w 1528 sklepach w Polsce, Niemczech i Europie Środkowo-Wschodniej.
– W kontekście ekspansji terytorialnej obecnie kluczowe są dla nas plany dotyczące dalszych otwarć w Europie Zachodniej – mówi „Rz" Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP. – Mamy siedem salonów Reserved w Niemczech, planujemy także otwarcia salonów wizerunkowych w kilku europejskich metropoliach. Duże znaczenie ma także ekspansja LPP na Bliskim Wschodzie, tegoroczne debiuty w Katarze, Kuwejcie i Egipcie miały dla nas znaczenie symboliczne, były to pierwsze salony LPP poza Europą. W najbliższych pięciu latach chcemy otworzyć ok. 30 sklepów w tym regionie.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Spółka, która startowała jako krajowy dostawca kart sportowych, w ostatnich latach przekształca się w międzynaro...
Niektóre playlisty Spotify od dawna są solą w oku tureckich władz. Tytuły są prowokacyjne i obraźliwe, dlatego t...
Unia i Chiny zaostrzają retorykę handlową po wizycie chińskiego ministra spraw zagranicznych. W Polsce pojawia s...
Kolejne już w Rosji zagrabienie prywatnego majątku przez reżim. Tym razem chodzi o producenta złota. Działania K...
Przedsiębiorcy za Odrą obawiają się, że ewentualne wprowadzenie poboru dodatkowo zmniejszy dostępność siły roboc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas