Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 27.07.2015 20:58 Publikacja: 27.07.2015 20:58
Najdalej posunięte plany ekspansji ma gdański koncern LPP, największy polski gracz odzieżowy. Jego roczne przychody zbliżają się do poziomu 5 mld zł. W swoim portfolio ma aż pięć znanych marek: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Sprzedaje je w 1528 sklepach w Polsce, Niemczech i Europie Środkowo-Wschodniej.
– W kontekście ekspansji terytorialnej obecnie kluczowe są dla nas plany dotyczące dalszych otwarć w Europie Zachodniej – mówi „Rz" Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP. – Mamy siedem salonów Reserved w Niemczech, planujemy także otwarcia salonów wizerunkowych w kilku europejskich metropoliach. Duże znaczenie ma także ekspansja LPP na Bliskim Wschodzie, tegoroczne debiuty w Katarze, Kuwejcie i Egipcie miały dla nas znaczenie symboliczne, były to pierwsze salony LPP poza Europą. W najbliższych pięciu latach chcemy otworzyć ok. 30 sklepów w tym regionie.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Raport BloombergNEF ujawnia, że banki wciąż więcej inwestują w paliwa kopalne niż w czystą energię. USA i Chiny...
Indeks Nasdaq Biotechnology od kwietnia urósł o jedną czwartą. Natomiast na GPW branża nadal jest w niełasce. Na...
Do około 13 mln gospodarstw domowych w Polsce ma trafić broszura informująca, jak zachować się w razie zagrożeń,...
Donald Trump podpisał miliardowe porozumienia z Wielką Brytanią, Polska inwestuje rekordowe 4 mld zł w cyberbezp...
Roskosmos chwali się, że testuje już konkurenta Starlinka. I że system niskoorbitalnych satelitów pojawi się na...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas