Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.06.2025 18:31 Publikacja: 18.05.2023 14:50
Foto: Adobe Stock
Polski biznes rodzinny potrafił wykorzystać inflację. Zdecydowana większość, bo aż 88 proc. jego przedstawicieli biorących udział w badaniu PwC pochwaliła się zwiększeniem przychodów ze sprzedaży w 2022 r., przy czym aż 68 proc. osiągnęło tu dwucyfrowy wzrost - wynika z opublikowanej w czwartek polskiej edycji globalnego Badania Firm Rodzinnych “Family Business Survey 2023” , które opracowała firma PwC Polska.
Okazało się, że rodzinni przedsiębiorcy w Polsce lepiej poradzili sobie z ubiegłorocznym wyskokiem inflacji niż ogół badanych firm z 82 krajów. W skali globalnej udział tych ze wzrostem przychodów w 2022 r. był wyraźnie mniejszy (71 proc.), a z kolei większa grupa (8 proc. podczas gdy w Polsce 5 proc.) zakończyła zeszły rok ze spadkiem sprzedaży.
Ta pływająca rezydencja, o długości boiska piłkarskiego, gdzie nawet fortepian jest złoty, zostanie wystawiona n...
Chodzi o amunicję małokalibrową do pistoletów i karabinków. Skarżyska spółka właśnie zakończyła część inwestycji...
Tragiczna katastrofa lotnicza w Indiach, zaniedbania w polskim przemyśle zbrojeniowym oraz przełomowa zmiana pol...
Amerykańscy farmerzy, a także branża hotelarska i rekreacyjna mają dość przeprowadzanych przez administrację Don...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Rafał Dutkiewicz, były prezydent Wrocławia, złożył rezygnację z funkcji prezesa organizacji przedsiębiorstw. Wyb...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas