Działalność marketingowa w internecie. Jak robić to zgodnie z prawem?

Internet daje przedsiębiorcom ogromne możliwości, jeżeli chodzi o sposób prowadzenia działań marketingowych. Osiągając swoje cele muszą jednak pamiętać o ograniczeniach prawnych.

Publikacja: 01.09.2022 18:53

Działalność marketingowa w internecie. Jak robić to zgodnie z prawem?

Foto: Adobe Stock

Przedsiębiorcy mogą zakładać swoje profile w social mediach, mając do wyboru różne środki wyrazu - mogą robić zdjęcia, nagrywać filmy, a także podejmować współpracę ze znanymi osobami. Mogą również korzystać z narzędzi pozwalających na bezpośrednią komunikację z klientami. Nie mają jednak pełnej dowolności – ich działania ogranicza prawo.

Jak promować swoją firmę?

Pozostało 97% artykułu

Treść dostępna jest dla naszych prenumeratorów!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach e-prenumeraty Rzeczpospolitej. Korzystaj z nieograniczonego dostępu i czytaj swoje ulubione treści w serwisie rp.pl i e-wydaniu.

Konsumenci
Sąd Najwyższy orzekł w sprawie frankowiczów. Eksperci komentują
Prawo dla Ciebie
TSUE nakłada karę na Polskę. Nie pomogły argumenty o uchodźcach z Ukrainy
Praca, Emerytury i renty
Niepokojące zjawisko w Polsce: renciści coraz młodsi
Prawo karne
CBA zatrzymało znanego adwokata. Za rządów PiS reprezentował Polskę
Aplikacje i egzaminy
Postulski: Nigdy nie zrezygnowałem z bycia dyrektorem KSSiP