Reklama
Rozwiń
Reklama

Hello Kitty z milionową umową w Chinach

Firma stojąca za popularną marką Hello Kitty skorzysta na popularności jednej z maskotek w Chinach.

Publikacja: 30.06.2022 15:19

Hello Kitty z milionową umową w Chinach

Foto: Bloomberg

Jedna z mniej znanych maskotek firmy Sanrio, która stoi za popularną marką Hello Kitty (choć określenie marka w przypadku zjawiska popkulturowego Hello Kitty nie jest do końca precyzyjne), stała się wiralem w Chinach po tym, jak chiński influencer zatańczył w stroju inspirowanym jej postaciami. Maskotką, która zyskała najwięcej, jest królica Kuromi, opisywana jako „chłopczyca”, która jest „dziewczęca”. Według oficjalnej strony Sanrio Kuromi „lubi pisać w swoim pamiętniku i czytać romanse”.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Partnera
Projekt ustawy o ROP wymaga zmian
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Biznes
USA obniżą cła na unijną stal, jeśli UE spełni jeden warunek. Chodzi o przepisy cyfrowe
Biznes
Arabska przystań rosyjskich bogaczy. Tam sankcje nie działają
Biznes
Amica ma spadek przychodów, ale poprawia zyski
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biznes
Ukraina negocjuje z USA, wojskowe Schengen i paliwa kopalne na COP30
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama