Reklama
Rozwiń
Reklama

Hello Kitty z milionową umową w Chinach

Firma stojąca za popularną marką Hello Kitty skorzysta na popularności jednej z maskotek w Chinach.

Publikacja: 30.06.2022 15:19

Hello Kitty z milionową umową w Chinach

Foto: Bloomberg

Jedna z mniej znanych maskotek firmy Sanrio, która stoi za popularną marką Hello Kitty (choć określenie marka w przypadku zjawiska popkulturowego Hello Kitty nie jest do końca precyzyjne), stała się wiralem w Chinach po tym, jak chiński influencer zatańczył w stroju inspirowanym jej postaciami. Maskotką, która zyskała najwięcej, jest królica Kuromi, opisywana jako „chłopczyca”, która jest „dziewczęca”. Według oficjalnej strony Sanrio Kuromi „lubi pisać w swoim pamiętniku i czytać romanse”.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Nowy cel klimatyczny UE, obniżka stóp i kłopoty handlu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama