Reklama

Hello Kitty z milionową umową w Chinach

Firma stojąca za popularną marką Hello Kitty skorzysta na popularności jednej z maskotek w Chinach.

Publikacja: 30.06.2022 15:19

Hello Kitty z milionową umową w Chinach

Foto: Bloomberg

Jedna z mniej znanych maskotek firmy Sanrio, która stoi za popularną marką Hello Kitty (choć określenie marka w przypadku zjawiska popkulturowego Hello Kitty nie jest do końca precyzyjne), stała się wiralem w Chinach po tym, jak chiński influencer zatańczył w stroju inspirowanym jej postaciami. Maskotką, która zyskała najwięcej, jest królica Kuromi, opisywana jako „chłopczyca”, która jest „dziewczęca”. Według oficjalnej strony Sanrio Kuromi „lubi pisać w swoim pamiętniku i czytać romanse”.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Rosyjski biznes do Kremla: Chcieliście wojny, to płaćcie
Biznes
Nvidia z rekordowymi wynikami, ale akcje spadają przez niepewność w Chinach
Biznes
Rada Gabinetowa, kryzys w AGD i ostrzeżenie branży motoryzacyjnej dla Brukseli
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biznes
Prezydent Karol Nawrocki zawetował dwie kolejne ustawy
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama