Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.07.2019 17:27 Publikacja: 09.07.2019 17:04
Foto: Bloomberg
Sanrio projektuje, licencjonuje, produkuje i sprzedaje popularne wśród dzieci oraz dorosłych produkty z Hello Kitty - mającej ludzkie cechy postaci animowanej kotki. Firma produkuje nie tylko filmy i gry komputerowe z hello Kitty, ale także zbawi, ubrania i różne gadżety, ale także sprzęt elektroniczny.
W czerwcu 2017 r. Komisja Europejska wszczęła dochodzenie antymonopolowe w sprawie niektórych licencji i praktyk dystrybucji Sanrio. KE postanowiła sprawdzić czy japońska firma nałożyła nielegalne ograniczenia na przedsiębiorców w sprawie sprzedaży licencjonowanych towarów ponad granicami na jednolitym rynku UE.
Amazon zainwestuje 40 mld funtów w Wielkiej Brytanii w ciągu najbliższych trzech lat, tworząc tysiące miejsc pra...
Amazon Prime Day, święto zakupów na popularnej platformie sprzedażowej, może w tym roku okazać się wielką klapą....
Ponad połowa konsumentów jest gotowa udostępniać sieciom handlowym i markom informacje o swoich preferencjach za...
Prezydent USA Donald Trump i premier Wielkiej Brytanii Keir Starmer poinformowali w kuluarach szczytu G7 o zawar...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Dyrektor generalny Luca de Meo opuszcza francuskiego producenta samochodów Renault, aby podjąć pracę poza branżą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas