Creepy Jar wskoczy na parkiet

Spółka zwana jest „małym Techlandem". Zamierza szerzej rozwinąć skrzydła. Niedługo przeprowadzi ofertę akcji.

Publikacja: 09.11.2017 08:50

Creepy Jar wskoczy na parkiet

Foto: Bloomberg

Creepy Jar to niezależny producent gier z tzw. gatunku survival simulation. Studio tworzyli doświadczeni gamedeveloperzy – współtwórcy warszawskiego oddziału Techland Warszawa. Krzysztof Kwiatek, Krzysztof Sałek, Marek Soból oraz Tomasz Soból są współautorami jednych z najbardziej rozpoznawalnych na świecie gier, które sprzedały się w milionach egzemplarzy – takich jak „Dying Light", „ Dead Island" czy „Call of Juarez: The Cartel".

Obecnie Creepy Jar pracuje nad autorskim projektem – „Green Hell" - na który zdobył finansowanie przeprowadzając dwie rudny pre-IPO. W ich trakcie pozyskał kilka milionów złotych, a do akcjonariatu spółki weszły dwa fundusze. W pierwszym kwartale przyszłego roku firma chce zadebiutować na rynku NewConnect, a wcześniej przeprowadzi pierwszą ofertę publiczną. Na razie jej szczegóły nie są znane. Wiadomo tylko, że pozyskane środki studio przeznaczy na rozpoczęcie kolejnego dużego projektu, zwiększenie zespołu produkcyjnego (obecnie jego trzon stanowi 11 osób), marketing „Green Hell" i produkcję DLC do gry.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej