Reklamy podczas oskarowej nocy – 1,9 mln dolarów za 30 sek.

Oskarowa noc jest drugim pod względem oglądalności wydarzeniem medialnym w USA. Lepsze wskaźniki osiąga tylko transmisja z Super Bowl – finału rozgrywek ligi futbolu amerykańskiego.

Aktualizacja: 22.02.2015 18:26 Publikacja: 22.02.2015 12:17

Reklamy podczas oskarowej nocy – 1,9 mln dolarów za 30 sek.

Foto: Bloomberg

Oskarowa noc jest drugim pod względem oglądalności wydarzeniem medialnym w USA. Lepsze wskaźniki osiąga tylko transmisja z Super Bowl – finału rozgrywek ligi futbolu amerykańskiego.

Ubiegłoroczną transmisję z wręczenia nagród Akademii Filmowej obejrzały 43 miliony widzów o 8 procent więcej niż rok wcześniej. Podobna frekwencja oczekiwana jest w tym roku w nocy z niedzieli na poniedziałek. Relację z Super Bowl zobaczyła rekordowa liczba 114,4 miliona widzów. Różnicę frekwencji widać także w cenach telewizyjnych reklam. 30-sekundowy spot podczas występów futbolistów kosztował 4,5 miliona dolarów. Tymczasem podczas oskarowej nocy prowadzonej przez aktora Neila Patricka Harrisa telewizja ABC będzie inkasować za reklamę tylko 1,9 miliona dolarów.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!