Aktualizacja: 22.02.2015 18:26 Publikacja: 22.02.2015 12:17
Foto: Bloomberg
Oskarowa noc jest drugim pod względem oglądalności wydarzeniem medialnym w USA. Lepsze wskaźniki osiąga tylko transmisja z Super Bowl – finału rozgrywek ligi futbolu amerykańskiego.
Ubiegłoroczną transmisję z wręczenia nagród Akademii Filmowej obejrzały 43 miliony widzów o 8 procent więcej niż rok wcześniej. Podobna frekwencja oczekiwana jest w tym roku w nocy z niedzieli na poniedziałek. Relację z Super Bowl zobaczyła rekordowa liczba 114,4 miliona widzów. Różnicę frekwencji widać także w cenach telewizyjnych reklam. 30-sekundowy spot podczas występów futbolistów kosztował 4,5 miliona dolarów. Tymczasem podczas oskarowej nocy prowadzonej przez aktora Neila Patricka Harrisa telewizja ABC będzie inkasować za reklamę tylko 1,9 miliona dolarów.
W najbliższych miesiącach ma być wprowadzona zmiana w prawie, która umożliwi MON kupno uzbrojenia polskich producentów dla innych rządów. Mechanizm ma działać podobnie jak amerykański FMS.
Najważniejsze wydarzenia i trendy przeszłego roku. Już 18 grudnia specjalny dodatek Perspektywy 2025.
Jest środa, 11 grudnia, a w dzisiejszym odcinku „Twój Biznes” Bartłomiej Kawałek omawia najważniejsze wydarzenia gospodarcze.
Nie jest prawdą, że sąd zablokował mój majątek - zapewnił w oświadczeniu założyciel Polsatu. Potwierdza, że do rad jego fundacji wszedł kurator wskazany przez sąd w Liechtensteinie. Decyzje podjęte przy jego udziale są dla biznesmena korzystne.
Bank zachęca rodziców do wprowadzenia swoich dzieci w świat finansów. W prezencie można otrzymać 200 zł dla dziecka oraz voucher na 100 zł dla siebie.
Liderzy wyznaczający trendy w komunikacji marketingowej nagrodzeni! Konkurs Dyrektor Marketingu Roku od 13 lat docenia działania wyróżniających się strategów marketingu w Polsce. Wśród grona laureatów znajdują się znane i szanowane nazwiska oraz wschodzące gwiazdy sceny marketingowej. W dniu 4 grudnia 2024 w Warszawie podczas uroczystej gali w Hotelu Renaissance poznaliśmu laureatów Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024.
Wraz z Katarzyną Czajką-Kominiarczuk, twórczynią bloga Zwierz Popkulturalny, recenzentką i autorką książek o popkulturze, rozmawiamy na temat seriali. Jakie tytuły zasługują na miano produkcji roku? Na jakim etapie streamingowej rewolucji się znajdujemy?
Pojawiła się zapowiedz „The Grand Tour: One For The Road” będącego ostatnią wspólną wyprawą słynnego trio miłośników motoryzacji.
Konferencje i gale „freak fightowe" mogą zachęcać odbiorców do zachowań niemoralnych oraz sprzecznych z prawem - napisał RPO w wystąpieniu do Przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Ministra Aktywów Państwowych, Dyrektora Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej oraz Prokuratury Okręgowej w Warszawie.
Po raz drugi oszacowano ile wydaje się u nas łącznie na reklamę w telewizji i przy wideo w internecie. Choć do tradycyjnych nadawców płynie nadal gros wydatków, to zamówienia w YouTube, Meta i TikToku rosną dużo szybciej.
Polskie media są ważną częścią życia każdego z nas – wszystkich żyjących, mieszkających i pracujących w Polsce. Są częścią naszego dziedzictwa kulturowego i systemu demokratycznego. I jako takie muszą przetrwać.
Siary by nie było bez Miśka z "Kabaretu Olgi Lipińskiej" - mówi w rozmowie z "Rz" Janusz Rewiński.
Inwestycje w programy dla kanałów telewizyjnych, a za dwa miesiące nowy plan rozwoju w internecie mają pomóc telewizyjnej grupie poprawiać wyniki.
Sąd rozstrzyga czy Urząd Komunikacji Elektronicznej naruszył prawo dając Telewizji Polskiej więcej czasu na zmianę standardu nadawania. Pierwszy wyrok już jest.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas