Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.02.2015 18:26 Publikacja: 22.02.2015 12:17
Foto: Bloomberg
Oskarowa noc jest drugim pod względem oglądalności wydarzeniem medialnym w USA. Lepsze wskaźniki osiąga tylko transmisja z Super Bowl – finału rozgrywek ligi futbolu amerykańskiego.
Ubiegłoroczną transmisję z wręczenia nagród Akademii Filmowej obejrzały 43 miliony widzów o 8 procent więcej niż rok wcześniej. Podobna frekwencja oczekiwana jest w tym roku w nocy z niedzieli na poniedziałek. Relację z Super Bowl zobaczyła rekordowa liczba 114,4 miliona widzów. Różnicę frekwencji widać także w cenach telewizyjnych reklam. 30-sekundowy spot podczas występów futbolistów kosztował 4,5 miliona dolarów. Tymczasem podczas oskarowej nocy prowadzonej przez aktora Neila Patricka Harrisa telewizja ABC będzie inkasować za reklamę tylko 1,9 miliona dolarów.
Mimo nakazów Kremla, rosyjskie firmy energetyczne, transportowe i telekomunikacyjne, nie chcą przechodzić na ros...
W wykazie prac legislacyjnych Rady Ministrów ukazał się wyczekiwany projekt ustawy o opakowaniach i odpadach opa...
Biznes apeluje o współpracę rządu i prezydenta w kwestiach gospodarczych. Rozmowy Ukrainy i Rosji bez przełomu....
Dokończenie zmian w systemie kierowania i dowodzenia, presja na budowę rezerw i przede wszystkim na rozwój polsk...
Na Wyspie Spichrzów, czyli najgorętszym turystycznie rejonie Gdańska, powstaje nowa inwestycja hotelowa
Chociaż rządząca koalicja nie może spodziewać się pełnego poparcia nowego prezydenta Karola Nawrockiego dla swoj...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas