Rozkręca się wojna na pakiety

Operatorzy telekomunikacyjni i telewizje kablowe przekonują, że usługi wiązane to ich przyszłość w walce o klientów. Walczą szybkością internetu i ceną.

Aktualizacja: 29.03.2017 07:24 Publikacja: 28.03.2017 20:39

Rośnie popularność pakietów usług dostawców telefonii, internetu i płatnej telewizji w Polsce. Można szacować, że w ub.r. skorzystało z takiej możliwości ponad 0,5 mln gospodarstw domowych.

Orange Polska przybyło w ub.r. 150 tys. abonentów usług stacjonarnych i komórkowych jednocześnie. W Grupie Cyfrowy Polsat wzrost był jeszcze większy: na taką ofertę zdecydowało się 285 tys. jej klientów. O zwyżkach mówią także UPC Polska i Netia.

Pozostało 93% artykułu

Dostęp do artykułu wymaga aktywnej subskrypcji!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Jest nowa szefowa PARP. "Agencja trafia w najlepsze ręce"
Biznes
USA chcą złagodzenia ograniczeń dotyczących marihuany
Biznes
Wielka Brytania wreszcie ma pierwszego „muzycznego miliardera"
Biznes
Lada dzień do Poczty Polskiej wpłynie wielki przelew. Uratuje molocha?
Biznes
Warto mieć zielone miasto