Reklama
Rozwiń
Reklama

Kłopoty z aplikacją mBanku. Nie można było autoryzować transakcji

mBank miał dziś poważny problem z autoryzacjami mobilnymi w aplikacji. Użytkownicy zgłaszali problemy od godziny ósmej rano. Awarie udało się naprawić koło godziny 13.

Aktualizacja: 07.06.2024 14:09 Publikacja: 07.06.2024 11:15

Kłopoty z aplikacją mBanku. Nie można było autoryzować transakcji

Foto: Bloomberg

ula

Przedstawiciele mBanku potwierdzili rano, że są problemy i zapewniają, że bank pracuje nad szybkim ich rozwiązaniem.

Fakt wystąpienia awarii w mBanku potwierdzały także liczne zgłoszenia na Downdetector.

Czytaj więcej

Duża awaria w Alior Banku. Klienci mają problemy ze stroną internetową i aplikacją

Miesiąc temu klienci mBanku nie byli w stanie wygenerować kodu BLIK a także dokonywać przelewów bezpośrednich na telefon.

Reklama
Reklama

mBank wprowadził niedawno zmiany dla klientów, korzystających z urządzeń z systemem Android. Jest to dodatkowa opcja autoryzacji płatności. Pojawi się, gdy system banku uzna daną operację za podejrzaną. Wybrane przelewy klienci będą autoryzować, przykładając kartę do smartfona. "Wprowadziliśmy to rozwiązanie, aby podnieść bezpieczeństwo płatności i zwiększyć wygodę klienta" - wyjaśnia mBank. Ta dodatkowa opcja autoryzacji płatności dla klientów, którzy posiadają fizycznie kartę płatniczą.

Banki
PZU i Bank Pekao dają sobie więcej czasu na prace nad ewentualną fuzją
Banki
Wielkie przejęcie Santandera wchodzi w decydującą fazę
Banki
Ludwik Kotecki: Oczekiwania rynku co do obniżek stóp procentowych są nieco przesadzone
Banki
KNF daje zielone światło dla przejęcia Santander Bank Polska przez Erste
Banki
18 172 971 903 836 rubli - tyle żąda od Belgów Bank Rosji
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama