Kłopoty z aplikacją mBanku. Nie można było autoryzować transakcji

mBank miał dziś poważny problem z autoryzacjami mobilnymi w aplikacji. Użytkownicy zgłaszali problemy od godziny ósmej rano. Awarie udało się naprawić koło godziny 13.

Aktualizacja: 07.06.2024 14:09 Publikacja: 07.06.2024 11:15

Kłopoty z aplikacją mBanku. Nie można było autoryzować transakcji

Foto: Bloomberg

Przedstawiciele mBanku potwierdzili rano, że są problemy i zapewniają, że bank pracuje nad szybkim ich rozwiązaniem.

Fakt wystąpienia awarii w mBanku potwierdzały także liczne zgłoszenia na Downdetector.

Czytaj więcej

Duża awaria w Alior Banku. Klienci mają problemy ze stroną internetową i aplikacją

Miesiąc temu klienci mBanku nie byli w stanie wygenerować kodu BLIK a także dokonywać przelewów bezpośrednich na telefon.

mBank wprowadził niedawno zmiany dla klientów, korzystających z urządzeń z systemem Android. Jest to dodatkowa opcja autoryzacji płatności. Pojawi się, gdy system banku uzna daną operację za podejrzaną. Wybrane przelewy klienci będą autoryzować, przykładając kartę do smartfona. "Wprowadziliśmy to rozwiązanie, aby podnieść bezpieczeństwo płatności i zwiększyć wygodę klienta" - wyjaśnia mBank. Ta dodatkowa opcja autoryzacji płatności dla klientów, którzy posiadają fizycznie kartę płatniczą.

Przedstawiciele mBanku potwierdzili rano, że są problemy i zapewniają, że bank pracuje nad szybkim ich rozwiązaniem.

Fakt wystąpienia awarii w mBanku potwierdzały także liczne zgłoszenia na Downdetector.

Pozostało 83% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Banki
Prezes NBP Adam Glapiński zignorował Sejm. Sprawozdanie przedstawiła Marta Kightley
Banki
Czy UniCredit chce wrócić do gry na polskim rynku? Niekoniecznie
Banki
Tajwański bank wchodzi na Litwę. „Trampolina do Europy”
Banki
Atak na największe banki Rosji. Nie działają aplikacje i strony
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Banki
Były włoski właściciel Pekao wraca do Polski. Kupuje dwie spółki technologiczne