fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Biura podróży

Ecco podnosi gwarancję

Materiały Promocyjne
Ecco Holiday o ponad 50 procent zwiększyło gwarancję. Nowa umowa zawarta na okres od 20 czerwca 2012 r. do 19 czerwca 2013 r. opiewa na 6 mln 378 tys. euro, czyli 28 mln 472 tys. złotych
Zwiększenie sumy gwarancji związane jest z przejęciem przez Ecco Holiday innych podmiotów będących organizatorami turystyki, w tym siostrzanej firmy Ecco Travel, specjalizującej się w turystyce egzotycznej.
Ecco wykupiło ubezpieczenie u swojego właściciela - w Towarzystwie Ubezpieczeń Wzajemnych SKOK.
- Klienci i agenci coraz częściej pytają nas o kwoty umowy ubezpieczeniowej czy wysokość kapitału zakładowego - mówi Grzegorz Płókarz, prezes Ecco Holiday. - Zapewne ma to związek z wydarzeniami w ostatnich latach, kiedy upadłość ogłosiło kilku dużych touroperatorów.
Według niego "ciekawym rozwiązaniem jest specjalny fundusz kompensacyjny, wprowadzony w niektórych państwach, pozwalający klientom spokojnie spędzić całe wakacje, nawet jeśli ich biuro ma kłopoty". - Liczymy, że polscy operatorzy również zauważą potrzebę zapewnienia większego poczucia bezpieczeństwa klientom - mówi Płókarz.
A rzeczniczka Ecco wyjaśnia, że "w ramach umowy towarzystwo udziela ochrony ubezpieczeniowej w zakresie: 1. Pokrycia kosztów powrotu klientów z imprezy turystycznej do miejsca wyjazdu i planowanego powrotu w przypadku gdy ubezpieczający wbrew obowiązkowi nie zapewnia tego powrotu. 2. Zwrotu wpłat wniesionych przez klientów ubezpieczającego tytułem zapłaty za imprezę turystyczną w przypadku gdy z przyczyn dotyczących ubezpieczającego oraz osób działających w jego imieniu impreza turystyczna nie zostanie zrealizowana. 3. Zwrotu części wpłat wniesionych przez klientów ubezpieczającego tytułem zapłaty za imprezę turystyczną odpowiadającej części imprezy turystycznej, która nie zostanie zrealizowana z przyczyn dotyczących Ubezpieczającego oraz działających w jego imieniu.
Źródło: turystyka.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA