Klient ma dziesięć dni na zwrot towaru

Jeśli sprzedajesz przez Internet, nie możesz liczyć od razu na zyski. Klient może bowiem od umowy odstąpić, i to bez konieczności podawania przyczyny. Ma na to dziesięć dni.
[b]Będziesz wtedy musiał zwrócić mu to, co ci zapłacił[/b]Ponieważ coraz więcej osób kupuje w Internecie, przedsiębiorcy przenoszą tam swoją działalność. Aby jednak sprzedawać towary na odległość, trzeba przestrzegać pewnych zasad. Przypominamy, o czym nie można zapominać.[srodtytul]Przede wszystkim dane[/srodtytul]Przedsiębiorca musi udostępnić klientom informacje o oferowanych towarach i usługach. Informacje te muszą być jasne i czytelne, a dostęp do nich łatwy. O czym klient musi wiedzieć? Przede wszystkim powinien znać adres elektroniczny usługodawcy oraz imię, nazwisko, miejsce zamieszkania i adres albo nazwę lub firmę oraz siedzibę i adres. To podstawowe minimum. Klient powinien też otrzymać informację o cenie lub wynagrodzeniu (razem ze wszystkimi możliwymi składnikami). Powinien wiedzieć, jakie są zasady zapłaty ceny, za ile otrzyma przesyłkę i w jakim terminie może się jej spodziewać. Powinniśmy też przekazać mu informację o miejscu i sposobie składania ewentualnych ...
Źródło: Rzeczpospolita

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL