Loteria promocyjna nie reklamuje organizatora

Fotorzepa, Marian Zubrzycki
Szukając pomysłów na zwiększenie sprzedaży swoich produktów, przedsiębiorcy organizują gry losowe, w tym loterie. Poniesione na ten cel wydatki mogą zaliczyć do kosztów
Przedsiębiorcy, chcąc zwiększyć swoje przychody, stosują różnego rodzaju akcje promocyjne. Często korzystają z takich form promocji, jak sprzedaż premiowa, konkurs czy loteria promocyjna. Te ostatnie są postrzegane jako doskonałe narzędzie wsparcia niezależnie od wielkości grupy docelowej czy rodzaju działalności firmy.[srodtytul]Wynik jest przypadkowy[/srodtytul]Zasady organizowania loterii promocyjnych są zawarte w [link=http://www.rp.pl/aktyprawne/akty/akt.spr;jsessionid=DE57573077C0BF48F80759EECDF25991?id=171970]ustawie z 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (tekst jedn. DzU z 2004 r. nr 4, poz. 27 ze zm.)[/link]. Regulacja ta loterie promocyjne zalicza do kategorii gier losowych, czyli gier o wygrane pieniężne lub rzeczowe, których wynik w szczególności zależy od przypadku, a warunki gry określa regulamin. [b]Loterie promocyjne są takim rodzajem gier losowych, w których uczestniczy się przez nabycie towaru, usługi lub innego dowodu udziału w g...
Źródło: Rzeczpospolita

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL